Зміст
Включення вхідних звуків
За замовчуванням будь-які вхідні звуки в Zoom на смартфоні включаються автоматично незалежно від стану внутрішніх параметрів програми, але при цьому можуть бути відключені під час сеансу зв'язку, в тому числі випадковим натисканням відповідних кнопок. Додатково до цього не варто забувати про функції самого пристрою, так як багато користувачів на постійній основі навмисно заглушають різні джерела звуків.
Спосіб 1: налаштування конференції
- Якщо під час розмови вас чудово чують співрозмовники, але ви нікого не чуєте, торкніться значка із зображенням динаміка в лівій частині верхньої панелі інструментів, щоб тим самим задіяти гучний зв'язок. В якості альтернативи можете просто піднести пристрій до вуха і користуватися розмовним динаміком, який буде працювати в будь-якому випадку, якщо додаток і пристрій функціонує правильно.
- Відсутність зазначеного значка, так само як і непрацездатність всіх джерел звуку і мікрофона, можна виправити шляхом натискання кнопки " підключити звук» у лівій частині нижньої панелі інструментів. При використанні даної функції на екрані відобразиться додаткове вікно, де потрібно вибрати " Wi-Fi або надсилання даних стільникової мережі» і після застосування налаштувань, якщо потрібно, вручну задіяти мікрофон.
- На відміну від звичайного учасника конференції, кожен з керівників може впливати на звук від інших користувачів, хоч і без інструментів для примусового включення мікрофона. Щоб скористатися привілеями, в нижній частині екрана натисніть кнопку»учасники"
, Виберіть користувача, якого хочете почути, і у спливаючому вікні торкніться опції
" попросити вкл»
.
Аналогічно на тій же сторінці»Учасники" можете розгорнути меню «…» в правій частині екрана і вибрати пункт " попросіть усіх Увімкнути звук» . Як би там не було, Кожен користувач, якого ви попросили про включення мікрофона, отримає повідомлення з можливістю активації вихідних від себе звуків для всіх співрозмовників.
Додатково відзначимо, що з меню "вимкнути звук для всіх" можна задіяти функцію «дозволити учасникам увімкнути свій звук» , яка в деактивованому стані буде перешкоджати включенню мікрофона у всіх учасників, крім організаторів. Тому якщо користувачі скаржаться на обмеження, обов'язково перевірте даний розділ налаштувань або хоча б відправте вказане раніше оповіщення про включення, що автоматично відкриє можливість одноразового зміни стану мікрофона.
Спосіб 2: Системні налаштування
Якщо ви не можете включити вхідні звуки з зуму шляхом зміни параметрів програми, найімовірніше, проблема виникла через неправильні налаштувань операційної системи або неполадок пристрою. Найчастіше основною причиною є беззвучний режим, що особливо актуально для iPhone і OnePlus, де присутній фізичний перемикач режимів, або низький рівень гучності.
Детальніше: що робити, якщо пропав звук на Android або iOS
Змінивши відповідним чином системні налаштування, обов'язково перевірте роботу пристрою, запустивши інший додаток або виконавши тестовий дзвінок будь-яким зручним способом. При відсутності звуку в будь-яких програмах можна зробити скидання або відразу звернутися в сервісний центр, тоді як в противному випадку досить буде видалення і повторної установки Zoom.
Включення мікрофона
Задіяти власний мікрофон в Zoom на телефоні можна через внутрішні параметри програми або скориставшись спеціальними опціями на головному екрані конференції. Тут необхідно враховувати, що творець групового сеансу зв'язку може примусово встановлювати обмеження на передачу звуку іншими користувачами, обійти які самостійно не вийде.
Детальніше: включення мікрофона в Zoom на телефоні
Не варто забувати про налаштування операційної системи, які цілком можуть перешкоджати включенню мікрофона, наприклад, якщо під час першого підключення був обраний варіант»заборонити" у повідомленні про використання звуку. При цьому, на жаль, змінити джерело звуку на мобільному пристрої за замовчуванням не можна, і тому навіть під час трансляції екрану сторонні звуки з системи програватися не будуть.