Зміст
Спосіб 1: переглядач презентацій
Коли на комп'ютері, який використовується для запуску Zoom для Windows
, наявний софт для створення і відкриття презентацій, демонстрацію останніх в онлайн-конференціях найчастіше проводять за наступною інструкцією.
У прикладі далі демонструється всім відомий PowerPoint зі складу Microsoft Office, однак ви можете застосувати запропонований алгоритм і з метою показу через Зум даних з інших програм, здатних відкривати файли розглянутого типу.
Читайте також: Аналоги програми PowerPoint
- Запустіть PowerPoint, завантажте в програму підготовлений заздалегідь файл презентації.
Детальніше: створення презентації в PowerPoint
- Перейдіть на вкладку «Слайд-шоу» . При необхідності викличте діалогове вікно " Налаштування слайд-шоу» , виберіть параметри показу сукупності слайдів.
- Перемістіться в додаток Zoom, відкрийте конференцію, в рамках якої збираєтеся демонструвати презентацію.
- В панелі управління ходом конференції клікніть " спільний доступ до екрану» .
- У вікні вибору демонстрованого через Зум об'єкта на вкладці & 171; базовий&187;
клацанням миші виділіть блок
«PowerPoint»
, потім натисніть на розташовану внизу праворуч кнопку
" спільний доступ»
.
Детальніше: Увімкнення функції &171; спільний доступ до екрана&187; у Zoom для Windows
- В результаті виконання попереднього пункту цієї Інструкції відразу ж почнеться доступна всім учасникам конференції Zoom трансляція вмісту вікна запущеної на вашому ПК програми для роботи з презентаціями.
Щоб призупинити / відновити показ того, що відбувається на вашому комп'ютері, в будь-який момент можна скористатися кнопкою " пауза демонстрації» / »продовжити"
На відображається поверх екрану панелі засобів управління сеансом зв'язку.
- Проведіть демонстрацію слайдів-управління їх "поведінкою" здійснюється засобами PowerPoint,
Доступність яких у вікні/на екрані програми залежить від обраних раніше налаштувань показу – точно так же, як якщо б ви запустили презентацію оффлайн.
- У процесі організованої вищеописаним чином трансляції доступний весь інструментарій Zoom. Тобто, задіявши кнопки панелі засобів управління конференцією, ви можете:
- Активуйте / деактивуйте передачу звуку з мікрофона;
Детальніше: увімкнення мікрофона в Zoom для Windows
- Включити або відключити показ в конференції віконця з відео, захоплюваного вашої веб-камерою;
Детальніше: увімкнення камери в Zoom для Windows
- Концентрувати увагу учасників конференції на тих чи інших об'єктах на слайдах шляхом малювання поверх їх зображень.
Детальніше: як малювати в Zoom для Windows
- Активуйте / деактивуйте передачу звуку з мікрофона;
- Для завершення показу слайдів в рамках організованого через Zoom сеансу зв'язку клацніть " зупинити демонстрацію»
у блоці під панеллю керування функціями програми.
Потім можна закрити PowerPoint і розгорнути вікно конференції для продовження роботи в ній.
Спосіб 2: Браузер
Оскільки файли презентацій можливо створювати і переглядати не тільки в десктопних програмах, але і за допомогою одного з призначених для цього онлайн-сервісів, вирішити задачу з заголовка цієї статті можливо без PowerPoint або аналогічного Windows-софта.
Читайте також: Онлайн-сервіси для роботи з презентаціями
Далі описано процес демонстрації презентації в Zoom за допомогою браузера Chrome і веб-додатки презентації, пропонованих Google. У разі використання іншого оглядача та / або онлайн-системи для демонстрації слайдів дійте аналогічним запропонованим чином.
- У браузері перейдіть по представленої далі посиланням на сайт Гугл презентації, клацніть»відкрити" в області " для особистих цілей» відобразилася веб-сторінки.
- Якщо раніше в браузері вхід в Google-аккаунт не здійснювався, авторизуйтесь.
Детальніше: як виконати вхід в аккаунт Google з ПК
- Завантажте файл презентації у веб-програму:
- Клікніть по елементу " відкрити вікно вибору файлу» ;
- У відображеному вікні " відкрити файл» перейдіть на вкладку »Завантаження" ;
- Перетягніть презентацію з Провідника Windows в відповідну область вікна браузера або клацніть по кнопці " вибрати файл на пристрої»
,
А потім у вікні»відкриття" двічі клацніть по завантажуваному в сервіс файлу, перейшовши по шляху його розташування на диску ПК;
- В результаті надана веб-додатком і фактично готова до демонстрації через Зум презентація відкриється в браузері.
- У додатку Zoom перейдіть до конференції, де планується показ слайдів. Натиснути " спільний доступ до екрану»
на панелі інструментів.
У вікні, клацніть по превью веб-оглядача, а потім по кнопці " спільний доступ» .
- Далі проведіть показ презентації учасникам конференції Зум.
Фактично все проводиться так само, як описано в пунктах №№ 6-9 попередньої інструкції з цієї статті, з тією лише різницею, що перемикання слайдів і інші маніпуляції в їх відношенні здійснюються не засобами Поверпоінт, а за допомогою елементів інтерфейсу запущеного в браузері веб-додатки.
Спосіб 3: демонстрація файлів у Zoom
З представлених вище рекомендацій по організації показу презентацій в Zoom видно, що передача картинки в сервіс завжди ініціюється викликом функції " спільний доступ до екрану» , а користувачеві потрібно лише вибрати метод відкриття файлу-джерела інформації. Для більшої зручності розробники зум передбачили можливість відкривати через програму збережені в хмарних сховищах файли, і в наступній інструкції продемонстровані переваги такого підходу на прикладі запуску показу вміщеній на Google Диск презентації.
- Завантажте файл презентації в хмару Google.
Детальніше: завантаження файлів на Google Диск
- Відкрийте Zoom на ПК, створіть конференцію або приєднайтеся до вже існуючого сеансу зв'язку. Перейдіть в розділ програми " спільний доступ до екрану» .
- У вікні вибору об'єкта для демонстрації перейдіть на вкладку»файли" , виділіть блок «Google Drive» і потім клацніть по кнопці " спільний доступ» .
- В результаті відкриється встановлений в Windows за замовчуванням браузер, що демонструє веб-сторінку із запитом підключення сервісу Zoom до хмари-клікніть тут «Connect»
.
Авторизуйтесь в своєму профілі Zoom і, якщо буде потрібно, в Google-акаунті.
- Перейдіть по шляху в хмарному сховищі, куди поміщений файл презентації,
- В відобразилася внизу вікна веб-оглядача області встановіть галочку в чекбоксі «Anyone with the link» , потім клацніть по кнопці «Share Screen» .
- Підтвердіть надійшов з браузера запит " відкрити програму Zoom Meetings?» .
- Перейдіть на роботу в програмі Zoom &8212; трансляція того, що відбувається у вікні браузера вже почалася.
- Далі проведіть показ слайдів. Керуйте ходом презентації у вікні веб-оглядача, а для підвищення ефективності процесу задійте інструментарій Зум, як це описано в попередніх інструкціях з цієї статті.
Клікніть по його найменуванню.