Показ презентацій через Zoom для Windows

Спосіб 1: переглядач презентацій

Коли на комп'ютері, який використовується для запуску Zoom для Windows , наявний софт для створення і відкриття презентацій, демонстрацію останніх в онлайн-конференціях найчастіше проводять за наступною інструкцією.

У прикладі далі демонструється всім відомий PowerPoint зі складу Microsoft Office, однак ви можете застосувати запропонований алгоритм і з метою показу через Зум даних з інших програм, здатних відкривати файли розглянутого типу.

Читайте також: Аналоги програми PowerPoint

  1. Запустіть PowerPoint, завантажте в програму підготовлений заздалегідь файл презентації.

    Детальніше: створення презентації в PowerPoint

  2. Zoom для Windows - запуск PowerPoint открытие презентации для показа в конференции
  3. Перейдіть на вкладку «Слайд-шоу» . При необхідності викличте діалогове вікно " Налаштування слайд-шоу» , виберіть параметри показу сукупності слайдів.
  4. Zoom для Windows настройка показа демонстрируемой в конференции презентации средствами PowerPoint
  5. Перемістіться в додаток Zoom, відкрийте конференцію, в рамках якої збираєтеся демонструвати презентацію.
  6. Zoom для Windows переход в конференцию, где нужно показать презентацию
  7. В панелі управління ходом конференції клікніть " спільний доступ до екрану» .
  8. Zoom для Windows вызов функции Демонстрация экрана в окне конференции
  9. У вікні вибору демонстрованого через Зум об'єкта на вкладці & 171; базовий&187; клацанням миші виділіть блок «PowerPoint» , потім натисніть на розташовану внизу праворуч кнопку " спільний доступ» .

    Детальніше: Увімкнення функції &171; спільний доступ до екрана&187; у Zoom для Windows

  10. Zoom для Windows выбор PowerPoint в качестве демонстрируемого в конференции объекта
  11. В результаті виконання попереднього пункту цієї Інструкції відразу ж почнеться доступна всім учасникам конференції Zoom трансляція вмісту вікна запущеної на вашому ПК програми для роботи з презентаціями.Zoom для Windows с помощью программы запущена демонстрация окна PowerPoint с презентацией

    Щоб призупинити / відновити показ того, що відбувається на вашому комп'ютері, в будь-який момент можна скористатися кнопкою " пауза демонстрації» / »продовжити"

    Zoom для Windows кнопка Пауза демонстрации для приостановки показа происходящего на ПК в конференции

    На відображається поверх екрану панелі засобів управління сеансом зв'язку.

  12. Zoom для Windows кнопка возобновления трансляции происходящего на ПК в конференцию
  13. Проведіть демонстрацію слайдів-управління їх "поведінкою" здійснюється засобами PowerPoint,Zoom для Windows запуск демонстрируемой через программу презентации в окне PowerPoint

    Доступність яких у вікні/на екрані програми залежить від обраних раніше налаштувань показу – точно так же, як якщо б ви запустили презентацію оффлайн.

  14. Zoom для Windows управление показом слайдов демонстрируемой через программу презентации в окне PowerPoint
  15. У процесі організованої вищеописаним чином трансляції доступний весь інструментарій Zoom. Тобто, задіявши кнопки панелі засобів управління конференцією, ви можете:
  16. Для завершення показу слайдів в рамках організованого через Zoom сеансу зв'язку клацніть " зупинити демонстрацію» у блоці під панеллю керування функціями програми.

    Zoom для Windows завершение трансляции демонстрируемой в PowerPoint презентации

    Потім можна закрити PowerPoint і розгорнути вікно конференції для продовження роботи в ній.

  17. Zoom для Windows выход из PowerPoint после проведения показа презентации в рамках конференции

Спосіб 2: Браузер

Оскільки файли презентацій можливо створювати і переглядати не тільки в десктопних програмах, але і за допомогою одного з призначених для цього онлайн-сервісів, вирішити задачу з заголовка цієї статті можливо без PowerPoint або аналогічного Windows-софта.

Читайте також: Онлайн-сервіси для роботи з презентаціями

Далі описано процес демонстрації презентації в Zoom за допомогою браузера Chrome і веб-додатки презентації, пропонованих Google. У разі використання іншого оглядача та / або онлайн-системи для демонстрації слайдів дійте аналогічним запропонованим чином.

  1. У браузері перейдіть по представленої далі посиланням на сайт Гугл презентації, клацніть»відкрити" в області " для особистих цілей» відобразилася веб-сторінки.

    Офіційний сайт сервісу Google Презентації

  2. Zoom для Windows запуск веб-приложения Google Презентации для показа слайдов в конференции
  3. Якщо раніше в браузері вхід в Google-аккаунт не здійснювався, авторизуйтесь.

    Детальніше: як виконати вхід в аккаунт Google з ПК

  4. Zoom для Windows авторизация в Google для получения доступа к веб-сервису Презентации
  5. Завантажте файл презентації у веб-програму:
    • Клікніть по елементу " відкрити вікно вибору файлу» ;
    • Zoom для Windows Google Презентации - кнопка вызова окна загрузки файлов в облако
    • У відображеному вікні " відкрити файл» перейдіть на вкладку »Завантаження" ;
    • Zoom для Windows Google Презентации - Открыть файл - Вкладка Загрузка
    • Перетягніть презентацію з Провідника Windows в відповідну область вікна браузера або клацніть по кнопці " вибрати файл на пристрої» , Zoom для Windows Google Презентации - кнопка выбора файла на диске ПК для загрузки в сервис

      А потім у вікні»відкриття" двічі клацніть по завантажуваному в сервіс файлу, перейшовши по шляху його розташування на диску ПК;

    • Zoom для Windows загрузка файла с диска ПК в сервис Google Презентации
    • В результаті надана веб-додатком і фактично готова до демонстрації через Зум презентація відкриється в браузері.
    • Zoom для Windows предназначенная для демонстрации в конференции презентация открыта в Google Презентации
  6. У додатку Zoom перейдіть до конференції, де планується показ слайдів. Натиснути " спільний доступ до екрану» на панелі інструментів.

    Zoom для Windows вызов функции Демонстрация экрана для показа презентации из браузера в конференции

    У вікні, клацніть по превью веб-оглядача, а потім по кнопці " спільний доступ» .

    Zoom для Windows выбор браузера с открытой презентацией в качестве объекта для Демонстрации экрана в конференции
  7. Далі проведіть показ презентації учасникам конференції Зум.

    Zoom для Windows запуск транслируемой в конференции презентации в браузере

    Фактично все проводиться так само, як описано в пунктах №№ 6-9 попередньої інструкції з цієї статті, з тією лише різницею, що перемикання слайдів і інші маніпуляції в їх відношенні здійснюються не засобами Поверпоінт, а за допомогою елементів інтерфейсу запущеного в браузері веб-додатки.

  8. Zoom для Windows процесс показа запущенной в браузере презентации в конференции

Спосіб 3: демонстрація файлів у Zoom

З представлених вище рекомендацій по організації показу презентацій в Zoom видно, що передача картинки в сервіс завжди ініціюється викликом функції " спільний доступ до екрану» , а користувачеві потрібно лише вибрати метод відкриття файлу-джерела інформації. Для більшої зручності розробники зум передбачили можливість відкривати через програму збережені в хмарних сховищах файли, і в наступній інструкції продемонстровані переваги такого підходу на прикладі запуску показу вміщеній на Google Диск презентації.

  1. Завантажте файл презентації в хмару Google.

    Детальніше: завантаження файлів на Google Диск

  2. Zoom для Windows загрузка презентации для показа в программе на Google Диск

  3. Відкрийте Zoom на ПК, створіть конференцію або приєднайтеся до вже існуючого сеансу зв'язку. Перейдіть в розділ програми " спільний доступ до екрану» .
  4. Zoom для Windows переход в Демонстрацию экрана для запуска в программе сохранённой на Google Диске презентации
  5. У вікні вибору об'єкта для демонстрації перейдіть на вкладку»файли" , виділіть блок «Google Drive» і потім клацніть по кнопці " спільний доступ» .
  6. Zoom для Windows переход к предназначенным для демонстрации в программе и помещенным на Google Диск файлам
  7. В результаті відкриється встановлений в Windows за замовчуванням браузер, що демонструє веб-сторінку із запитом підключення сервісу Zoom до хмари-клікніть тут «Connect» . Zoom для Windows подключение программы к Google Диску

    Авторизуйтесь в своєму профілі Zoom і, якщо буде потрібно, в Google-акаунті.

  8. Zoom для Windows авторизация в учётной записи сервиса для подключения к Google Диску
  9. Перейдіть по шляху в хмарному сховищі, куди поміщений файл презентації,
    Zoom для Windows переход по пути расположения файла планируемой к показу в конференции презентации на Google Диске
  10. Клікніть по його найменуванню.Zoom для Windows открытие сохраненного на Google Диске файла презентации для показа через программу в конференции

  11. В відобразилася внизу вікна веб-оглядача області встановіть галочку в чекбоксі «Anyone with the link» , потім клацніть по кнопці «Share Screen» .
  12. Zoom для Windows запуск показа презентации с Гугл Диска
  13. Підтвердіть надійшов з браузера запит " відкрити програму Zoom Meetings?» .
  14. Zoom для Windows подтверждение запроса на запуск программы при открытии файла презентации с Google Диска
  15. Перейдіть на роботу в програмі Zoom &8212; трансляція того, що відбувається у вікні браузера вже почалася.
  16. Zoom для Windows демонстрация файла презентации с Google Диска в программе началась
  17. Далі проведіть показ слайдів. Керуйте ходом презентації у вікні веб-оглядача, а для підвищення ефективності процесу задійте інструментарій Зум, як це описано в попередніх інструкціях з цієї статті.
  18. Zoom для Windows управление показом слайдов из открытой с Google Диска презентации

більше статей на цю тему: