Зміст
Відкриття спору є одним з найважливіших варіантів врегулювання непорозумінь між покупцем і продавцем, а також єдиним способом впливати на недобросовісний або шахрайський магазин. Проте в ході різних подій покупець може прийняти рішення про скасування/закриття спору. Як це зробити правильно і чи потрібно взагалі його скасовувати або закривати? Розбираємося з усіма тонкощами в цьому матеріалі.
Скасування або закриття суперечки на AliExpress
Не поспішайте закривати суперечка: цілком можливо, що робити цього не потрібно, інакше ви можете опинитися не в виграшному становищі. Враховуйте, що двічі відкрити суперечка по одному і тому ж замовленню не можна! Це означає, що якщо питання із замовленням або товаром ще не вирішене до кінця, є сенс дочекатися результату діалогу, і лише тільки за його підсумками закривати диспут або продовжувати його. Якщо ж Ви вирішили скасовувати диспут, все набагато простіше і результат цього не настільки категоричний для покупця. У цій статті ми розглянемо, коли потрібно скасовувати і як закрити суперечку на Аліекспресс, а коли цього робити не варто, щоб не стати жертвою продавця-обманщика.
Перш за все важливо відзначити, що диспут можна скасувати і закрити &8212; це дві різні дії, не плутайте їх! Скасування спору відбувається з ініціативи Покупця, припустимо, якщо він був помилково відкритий. Закривається ж суперечка продавцем або Покупцем при врегулюванні розбіжностей. Якщо ви виявилися задоволені обопільно прийнятим рішенням, можете сказати продавцеві про те, щоб він закрив суперечку сам. Коли досягти консенсусу не вдається, до суперечки підключається адміністрація торгового майданчика і закриває загострився диспут, виносячи рішення на користь однієї зі сторін. У всіх інших випадках слід діяти за обставинами і не поспішаючи.
Закриття суперечки
Трохи вище ми вже роз'яснили, що означає Закриття диспуту, а тепер пояснимо, чи потрібно це робити. Найчастіше користувач відкриває суперечку з чотирьох причин:
- Замовлення довго не приходить і термін & 171; захист покупця & 187; добігає кінця;
- Посилка загубилася в дорозі;
- Отриманий товар не тієї комплектації / кольору;
- Отриманий товар низької якості.
До діалогу продавець зазвичай підключається швидко, і в ході спілкування з ним ви можете прийти до узгодження: часткове або повне відшкодування грошових коштів на вашу користь. І ось тут починається найцікавіше: чесний продавець виявиться готовий виплатити компенсацію, і вам залишиться лише тільки натиснути кнопку & 171; прийняти & 187; , після чого суперечка буде автоматично закрита.
Шахрай же буде намагатися просити вас закрити суперечку самостійно під різними приводами: додаткове очікування, поки прийде посилка, відшкодування збитку через PayPal, повторна відправка товару в потрібному кольорі/якості/комплектації. Не потрапляйте на цю хитрість: якщо ви закриєте суперечку, погодившись з нею, цілком можете попрощатися з грошима, відданими за проблемну покупку &8212; зазвичай після закриття суперечки ніхто не повертає гроші через сторонні сервіси і не відправляє посилки ще раз. А якщо закрити диспут, відкрити його за цим же замовленням буде вже неможливо, оскільки ви самі погодилися на попередні умови. Тепер на продавця не зможе вплинути навіть адміністрація. При отриманні подібних пропозицій завжди тисніть на &171; відхилити&187; .
Не закривайте суперечку до тих пір, поки хтось із вас не погодиться на виставлені умови іншого!
Читайте також: Як виграти суперечку на AliExpress
Скасування спору
Скасовує суперечку сам покупець, який відкрив його. Ця процедура відрізняється від закриття тим, що врегулювання конфлікту як такого не було. Під&171; врегулюванням & 187; в цій ситуації варто розуміти відповідь у формі пропозиції, який через суперечку продавець відправляє покупцеві. Якщо ви приймаєте цю пропозицію, виходить, що ви закрили суперечку (див.попередній скріншот), а ось якщо ви відмовляєтеся від ведення диспуту, можете просто його скасувати.
Робити скасування має сенс тоді, коли ви відкрили диспут через відсутність посилки при закінченні терміну & 171; захист покупця & 187; . Ще один сценарій &8212; покупка загубилася і не прийшла, продавець відправив її повторно, без відкриття вами другого замовлення, і скинув трек-номер для відстеження. Чесні продавці при цьому збільшують дату захисту самі, але якщо ініціативи від них не послідувало, ви завжди можете запросити пролонгування самостійно. Нарешті, скасувати спір можна, коли ви відкрили його через свою неуважність, подумавши, що товар зламаний, а продавець пояснив, як ним користуватися.
Читайте також: поновлення захисту замовлення на AliExpress
- Коли термін служби виявляється продовжений або ви більше не маєте претензій до продавця, тоді-то і можна скасовувати диспут кнопкою & 171; скасування суперечки&187; , яка знаходиться зліва внизу під блоком відкритого диспуту.
- Система запросить підтвердження Вашої дії і повідомить про можливість повторного відкриття спору, якщо з'явиться Нова претензія щодо якості посилки або її відсутності.
- Статус цього диспуту зміниться на відповідний.
Будьте уважні, іноді нечесні продавці погоджуються збільшити дату &171;захист покупця & 187; і при цьому пропонують закрити суперечку, висунувши рішення & 171; немає повернення і немає відшкодування&187; . Не погоджуйтеся на це і не натискайте & 171; прийняти & 187; ! У разі проблем із замовленням (наприклад, він так і не прийде або буде поганим) ви не зможете відкрити суперечка повторно. Натомість у тому ж вікні натисніть кнопку & 171; скасування суперечки&187; .
Що робити зі суперечкою, якщо замовлення прийшло
Коли ви вже отримали замовлення і задоволені його якістю, а диспут все ще відкритий, без різниці, закриєте ви його або скасуєте. При закритті просто вкажіть причину & 171; отримання&187; , а при скасуванні і зовсім робити більше нічого не потрібно.
У цьому матеріалі ми пояснили різницю у закритті та скасуванні суперечки та сподіваємось, що ви приймете правильне рішення щодо конкретного замовлення, з яким виникла проблема. Уточнення варто зробити за можливостями мобільних пристроїв: в додатку ви також можете виконувати розглянуті вище дії, при цьому результат нічим не буде відрізнятися від того, що може бути застосовано до ПК-версії сайту. Зокрема, якщо ви закриєте спір, відкрити його повторно буде не можна, а при скасуванні спору завжди буде можливість відкрити новий за цим же замовленням ще раз.