Зміст
Кожен користувач AliExpress може в будь-який момент припинити використовувати свій зареєстрований аккаунт з різних причин. Для цього є спеціальна функція деактивації профілю. Незважаючи на те, що вона досить затребувана, далеко не всі успішно знаходять, де ця функція знаходиться.
Попередження
Наслідки деактивації профілю на AliExpress:
- Користувач не зможе використовувати функціонал продавця або покупця, використовуючи віддалений аккаунт. Для здійснення угод доведеться створювати новий.
- Будь-яка інформація про здійснені операції буде видалена. Це також стосується неоплачених покупок-Усі замовлення будуть скасовані.
- Усі повідомлення та публікації, отримані та створені як на AliExpress, так і на AliBaba.com, будуть стерті без можливості відновлення.
- Користувач не зможе повторно використовувати пошту, на яку було зареєстровано віддалений профіль, для реєстрації нового аккаунта .
Конкретної інформації немає, але все-таки рекомендується також дочекатися повернення грошових коштів від скасованих замовлень. Якщо всі ці умови влаштовують користувача, то можна приступати до видалення.
Крок 1: функція деактивації профілю
Щоб уникнути ненавмисного видалення даних, функція захована глибоко в налаштуваннях профілю на AliExpress.
- Для початку потрібно зайти в свій профіль на AliExpress. Для цього потрібно викликати спливаюче меню за допомогою наведення курсору на профіль в правому верхньому куті. Тут потрібно вибрати " Мій AliExpress» . Само собою, перед цим потрібно авторизуватися на сервісі.
- Тут в червоній шапці сторінки потрібно вибрати пункт " налаштування профілю» .
- На сторінці потрібно знайти меню, що знаходиться в лівій частині вікна. Тут необхідний розділ " змінити налаштування» .
- Відкриється окреме меню з вибором варіантів дій по зміні профілю. У групі " особиста інформація» необхідно вибрати " змінити профіль» .
- З'явиться вікно з інформацією про Користувача, яку він заносив в базу даних сервісу. У правому верхньому куті знаходиться напис англійською «Deactivate my Account» . Вона і дозволить почати процедуру видалення профілю.
Залишиться лише заповнити відповідну форму.
Крок 2: заповнення форми для видалення
На поточний момент ця форма доступна англійською мовою. Ймовірно, незабаром її також переведуть, як і решті сайт. Тут потрібно виконати 4 дії.
- У першому рядку необхідно ввести свій e-mail, на який зареєстрований аккаунт. Даний крок дозволяє упевнитися, що Користувач не помилився з вибором профілю, який потрібно деактивувати.
- У другому рядку потрібно ввести фразу «Deactivate my account» . Цей захід дозволить сервісу переконатися, що користувач знаходиться в здоровому глузді і тверезо розуміє, що він робить.
- Третій крок – потрібно вказати причину видалення свого аккаунта. Це опитування потрібно адміністрації AliExpress для поліпшення якості роботи сервісу.
Варіанти наступні:
- «I registered by mistake I don’t need this account» - даний аккаунт був створений помилково і мені не потрібен.
Найбільш часто вибирається варіант, оскільки подібні ситуації не є рідкістю.
- «I can’t find the product company that matches my needs» - Я не можу знайти виробника, який би задовольняв мої потреби.
Даний варіант найчастіше використовується бізнесменами, які шукають на Алі свого партнера для оптових поставок товару. Також нерідко використовується і покупцями, які не знайшли те, що шукали, і тому більше не зацікавлені в користуванні інтернет-магазином.
- «I receives too many emails from Aliexpress.com» - я отримую занадто багато електронних листів від AliExpress.
Підходить для тих, хто втомився від безперервного спаму від AliExpress і не бажає вирішувати питання по-іншому.
- «I’m retired not in business anymore» - я припиняю свою діяльність як бізнесмен.
Варіант для продавців, які припиняють займатися продажами.
- «I was scammed» - мене обдурили.
Другий найбільш часто обираний варіант, який отримав свою популярність через велику кількість нечесних і несприятливих продавців на Алі. Найчастіше вказується тими користувачами, які не отримали оплачене замовлення.
- «The email address I used to create my Aliexpress.com account is invalid» - електронна адреса, яку я використовував для реєстрації, неправильна.
Цей варіант підходить для ситуацій, коли в процесі створення свого аккаунта була допущена орфографічна помилка при введенні адреси e-mail. Також використовується у випадках, коли користувач втратив доступ до своєї електронної пошти.
- «I’ve found a product company that matches my needs» - Я знайшов виробника, який задовольняє мої потреби.
Зворотний вищевказаному варіанту, коли бізнесмен зміг знайти партнера і постачальника, і тому більше не потребує послуг AliExpress.
- «Buyers Suppliers did not respond to my inquiries» - постачальники або покупці не відповідають на мої запити.
Варіант для продавців, які не можуть налагодити контакт з покупцями або виробниками товару на Алі, і тому бажають вийти з бізнесу.
- «Other» - інший варіант.
Потрібно вказати власний варіант, якщо він не підходить ні під один з вищевказаних.
- «I registered by mistake I don’t need this account» - даний аккаунт був створений помилково і мені не потрібен.
- Після вибору залишається лише натиснути кнопку «Deactivate my account» .
Тепер профіль буде видалений і перестане бути доступний для користування сервісом AliExpress.