Зміст
Зростання числа віддалених співробітників на російському ринку диктує свої правила. Робота на об'єктах і відрядження тепер не є вагомими причинами для обмеження в спілкуванні з клієнтами, партнерами і колегами. Менеджери зобов'язані завжди залишатися на зв'язку, тому російські компанії в своїй роботі широко використовують віртуальні телеком-сервіси.
Що таке віртуальний телефонний номер, в чому його особливості і чи тільки для віддаленої роботи використовують його російські компанії, читайте сьогодні в нашій статті.
Як працює віртуальний номер телефону
З технічної точки зору, віртуальний номер телефону - це SIP-аккаунт, або просто обліковий запис Користувача в мережі IP-телефонії, при наявності якої легко зателефонувати онлайн. Для роботи віртуальних телефонних номерів SIM-карти не потрібні. Дзвінки надходять через VoIP, тобто голос передається через Інтернет-протокол.
Дзвінок за допомогою віртуального номера виглядає наступним чином:
- У момент з'єднання голос трансформується в цифровий сигнал.
- Потім інформація надходить на комп'ютер або інший гаджет.
- Передавальний та приймальний пристрої розпізнають один одного.
- Подальше їх взаємодія ведеться по SIP-протоколу.
- Потік інформації знову змінюється і стає аналоговим.
- Абонент знімає трубку і чує звичайну мову.
Таким чином, якщо у вас є швидкий і надійний інтернет, ви можете спокійно здійснювати і приймати дзвінки за допомогою віртуального телефонного номера, причому робити це можна абсолютно з будь-якого пристрою: мобільного або стаціонарного телефону, ПК або ноутбука.
«якщо ви використовуєте звичайний телефонний номер, то можете легко перевести його у віртуальний формат. Для цього вам достатньо запросити SIP-настройки у чинного оператора зв'язку і передати їх провайдеру IP-телефонії. Наша компанія всього за кілька годин може підключити існуючий номер до Віртуальної АТС», — коментує Іван Павлов, керівник проектів Телфін.
Особливості віртуального номера
Простими словами, віртуальний телефонний номер-це звичайний номер телефону з рядом додаткових особливостей. Отже, які ж переваги мають віртуальні телефонні номери?
- Немає географічних посилань. навіть в разі переїзду не треба міняти номер компанії, він зберігається за вами. Причому здійснювати і приймати дзвінки можна з будь-якого міста Росії і світу. Віртуальний телефонний номер не залежить від адреси та місця розташування абонентів.
- Завжди можна додзвонитися. віртуальний телефонний номер є багатоканальним, тому клієнти з першого разу додзвонюються в компанію. Не треба передзвонювати на цей або інший номер компанії, лінія завжди вільна.
- Єдиний номер для компанії. завдяки необмеженій кількості ліній віртуальний номер телефону може бути єдиним для всіх офісів і підрозділів компанії. Клієнти не втрачають час на пошук потрібного номера і з будь-якого питання дзвонять на єдиний номер.
- Широкий набір функцій. щоб розширити можливості віртуального номера, досить підключити віртуальну АТС . Таким чином з'являється можливість налаштувати голосове привітання, IVR, чергу і сценарії дзвінків, переадресацію та інші функції.
- Вигідний зв'язок. вхідні дзвінки на віртуальні міські та мобільні номери не тарифікуються. Вихідні дзвінки оплачуються за обраними тарифними планами. Якщо всі номери співробітників підключені до єдиної АТС, то дзвінки всередині мережі безкоштовні.
«віртуальні номери — це не тільки зручне рішення, але і безпечне. У нашій компанії захист клієнтів від злому обладнання і збереження конфіденційних даних забезпечуються за рахунок багаторівневої самонавчальної системи фрод-контролю Телфін. Додатковими заходами безпеки є організація VPN-з'єднання між локальною мережею клієнта і віртуальної АТС і довірені IP-адреси», — додав Іван Павлов.
Види віртуальних телефонних номерів
Сьогодні на ринку представлена велика кількість віртуальних телефонних номерів. Одночасно компанія може підключити необмежену кількість номерів і завести їх на одну віртуальну АТС.
- Міські номери. компанії використовують російські та іноземні номери для телефонізації офісів і представництв в інших містах і країнах. Тільки в базі Телфін представлені віртуальні номери 74 міст Росії і 38 країн світу.
- Мобільні номери. завдяки віртуальним мобільним номерами різних міст Росії компанії організовують виділені лінії і стають ближче до покупців. При цьому у організацій з'являється ще один канал для спілкування з клієнтами: SMS-повідомлення.
- Номери в коді 8-800. дзвінки на федеральний номер для клієнтів безкоштовні На всій території Росії. Вхідні дзвінки оплачує сама компанія. Як правило, такі номери використовують великі російські та міжнародні організації, колл-центри і гарячі лінії.
Щоб виділитися з числа конкурентів, можна підключити будь-який з цих номерів в категорії: платиновий, золотий, срібний або бронзовий. Що це вам дає? красиві номери можна просто запам'ятати і легко (безпомилково) набрати. Вони допомагають створити імідж солідної і надійної компанії, підвищуючи довіру і лояльність клієнтів.
Які бізнес-завдання вирішує віртуальний номер
Так чому компанії підключають віртуальні номери? Практика показує, все менше компаній використовують телеком-сервіси тільки для зв'язку. За допомогою віртуальних телефонних номерів і віртуальної АТС можна вирішити відразу кілька завдань:
- Швидка телефонізація офісу. підключити віртуальний номер телефону можна всього за 15 хвилин. При підключенні разом з віртуальною АТС даний процес займає близько однієї години. Вам не потрібно виклик майстра, покупка спеціального ПО або обладнання. Всі роботи по налаштуванню і підключенню ведуться провайдером IP-телефонії віддалено. Для зв'язку потрібен тільки Інтернет і будь-який зручний для вас пристрій для обробки дзвінків: стаціонарний телефон з SIP-адаптером, мобільний або смартфон, ПК з встановленим на нього програмним телефоном.
- Модернізація існуючої телеком-інфраструктури. Часто компанії використовують віртуальні телеком-рішення для оптимізації роботи існуючої корпоративної телефонної мережі, зокрема для розширення її функціональних можливостей. Наприклад, ведення статистики та запису телефонних розмов з клієнтами, аналітики вхідних звернень, контролю роботи співробітників і оцінки якості телефонного обслуговування. Завдяки віртуальним рішенням у компанії також з'являються нові канали для спілкування з клієнтами: зворотний дзвінок, голосова пошта, SMS-інформування та ін.
- Економія на зв'язку. за даними Телфін, завдяки IP-телефонії компанії скорочують витрати на зв'язок до 80%. У цьому їм допомагають не тільки вигідні тарифні плани і пакети хвилин для дзвінків на місцеві, міжміські та міжнародні напрямки, а й безкоштовні виклики всередині мережі. Також у компаній є можливість за привабливими цінами приймати дзвінки з акаунтів в Телеграм і передзвонювати клієнтам. Все частіше компанії відмовляються від номерів 8800 на користь пулу номерів тих міст, де працює компанія. Це теж альтернативний варіант для економії.
- Розширення географії продажів. на базі віртуальних номерів компанії створюють віртуальні офіси і працюють з клієнтами віддалено. Таким чином, організації виходять на нові ринки, оцінюють попит на пропоновані товари/послуги. Погодьтеся, що потенційні покупці з великим інтересом і довірою ставляться до компанії, якщо у неї є місцевий представник або офіс в даному місті. Причому дзвінки на прямі міські номери оплачуються за місцевими тарифами, і іноді клієнти навіть не здогадуються, що дзвонять в інше місто.
- Персоналізоване спілкування з клієнтами. можливості віртуальних сервісів дозволяють компаніям бути ближче до клієнтів: надсилати їм персональні SMS, здійснювати точкові дзвінки, щоб підтверджувати замовлення, нагадувати про зустріч, запрошувати на захід і анонсувати нові товари і послуги, якими раніше даний клієнт вже цікавився. Якщо покупець дзвонить в компанію повторно, то виклик автоматично переводиться на персонального менеджера. А завдяки інтеграції телефонії з корпоративною CRM співробітник вже момент дзвінка знає, хто з клієнтів йому дзвонить.
- Організація віддалених робочих місць. велику популярність віртуальні номери отримали серед віддалених співробітників і тих фахівців, хто працює на об'єктах або часто буває у відрядженнях. До Віртуальної АТС можна підключити будь-які телефонні номери співробітників (мобільні, програмні або стаціонарні) і створити єдину мережу. В цьому випадку для зв'язку з колегами необхідно тільки набрати внутрішній номер. При цьому керівник легко контролює роботу співробітників поза офісом. Йому доступні статистика по дзвінках, запис телефонних розмов і т. д.
- Реклама продукції. організації використовують віртуальні телефонні номери в різних рекламних кампаніях. Особливо актуальні для цих цілей красиві номери з легко запам'ятовується комбінацією цифр. Якщо компанія користується коллтрекінгом , то віртуальні номери також потрібні для підстановки на сайт або розміщення на різних рекламних майданчиках. За кількістю звернень із зазначених телефонних номерів можна легко визначити найбільш ефективні канали просування.
«Наша компанія працює на ринку IP-телефонії вже більше 19 років. Виходячи з досвіду наших клієнтів ми точно знаємо, що вибір віртуального телефонного номера залежить від бюджету компанії і бізнес-цілей. Тому перед тим, як купити віртуальний номер, дайте відповідь на кілька ключових питань. Навіщо вам потрібен віртуальний номер? Скільки співробітників і як часто здійснюють дзвінки? І Який ваш щомісячний ліміт витрат? Знаючи відповіді, ви зможете грамотно і ефективно створити корпоративну телефонну мережу на базі віртуальних номерів», — прокоментував Іван Павлов.