Зміст
Власники друкованої продукції від компанії HP іноді стикаються з тим, що на екрані з'являється повідомлення «помилка друку» . Причин виникнення цієї неполадки може бути кілька і кожна з них вирішується по-різному. Сьогодні ми підготували для вас розбір основних способів виправлення розглянутої проблеми.
Виправляємо помилку друку на принтері HP
Кожен наведений нижче метод має різну ефективність і буде найбільш підходящим у певній ситуації. Ми по порядку розглянемо всі варіанти, починаючи від самого простого і дієвого, а ви, слідуючи інструкціям, вирішите поставлене завдання. Однак спочатку ми рекомендуємо звернути увагу на ці поради:
- Перезапустіть комп'ютер і знову підключіть пристрій друку. Бажано, щоб перед наступним підключенням принтер знаходиться у вимкненому стані не менше однієї хвилини.
- Перевірте картридж. Іноді помилка з'являється в тих випадках, коли в чорнильниці Закінчилася фарба. Про те, як замінити картридж ви можете прочитати в статті за посиланням нижче.
- Огляньте дроти на наявність фізичних пошкоджень. Кабель виконує передачу даних між комп'ютером і принтером, тому важливо, щоб він не тільки був підключений, але і знаходився повністю в справному стані.
- Крім цього радимо перевірити, чи не закінчилася папір або не зажувало чи її всередині механізму обладнання. Витягнути лист А4 вам допоможе інструкція, яка додається в комплекті з продукцією.
Детальніше: заміна картриджа в принтері
Якщо наведені поради нічим не допомогли, переходите до здійснення наступних методів вирішення " помилка друку» При використанні периферії компанії HP.
Спосіб 1: Перевірка принтера
В першу чергу радимо перевірити відображення і конфігурацію обладнання в меню " пристрої та принтери» . Від вас буде потрібно зробити всього кілька дій:
- Через меню " Панель управління» і перемістіться в " пристрої та принтери» .
- Переконайтеся, що пристрій не підсвічується сірим кольором, після чого натисніть на ньому ПКМ і клікніть на пункт " використовувати за замовчуванням» .
- Крім цього рекомендується перевірити параметри передачі даних. Зайдіть в меню " властивості принтера» .
- Тут вас цікавить вкладка «порти» .
- Відзначте галочкою пункт " дозволити двосторонній обмін даними» і не забудьте застосувати зміни.
Після закінчення процесу рекомендується перезавантажити ПК і перепідключити обладнання, щоб всі зміни точно стали активними.
Спосіб 2: розблокування процедури друку
Іноді відбуваються скачки напруги або різні системні збої, внаслідок чого Периферія і ПК перестають нормально виконувати певні функції. З таких причин і може виникати помилка друку. В такому випадку вам слід виконати наступні маніпуляції:
- Знову перейдіть до " пристрої та принтери» , де правим кліком миші на активному обладнанні виберіть пункт " перегляд черги друку» .
- Натисніть ПКМ на документ і вкажіть»скасувати" . Повторіть це з усіма наявними файлами. Якщо процес з яких-небудь причин не скасовується, радимо ознайомитися з матеріалом за посиланням нижче, щоб здійснити цю процедуру одним з інших доступних методів.
- Поверніться до " Панель управління» .
- У ній відкрийте категорію «адміністрування» .
- Тут вас цікавить рядок»служби" .
- У списку відшукайте " Диспетчер друку» і двічі натисніть на ньому ЛФМ.
- В «властивості» зверніть увагу на вкладку «Загальні» , де переконайтеся, що Тип запуску стоїть »Автоматичний" , після чого слід зупинити службу і застосувати настройки.
- Закрийте вікно, запустіть»мій комп'ютер"
, перейдіть за наступною адресою:
C:\Windows\System32\Spool\PRINTERS
- Видаліть усі наявні файли в папці.
Детальніше: як очистити чергу друку на принтері HP
Залишилося тільки вимкнути продукт компанії HP, відключити його від живлення, дати так постояти приблизно хвилину. Після цього перезавантажте ПК, з'єднайте обладнання та повторіть процес друку.
Спосіб 3: вимкнення брандмауера Windows
Іноді Захисник Windows блокує відправлені даних з комп'ютера на пристрій. Пов'язано це може бути з некоректною роботою брандмауера або різними системними збоями. Ми радимо на час відключити захисник Віндовс і повторити спробу друку. Детальніше про деактивацію цього інструменту читайте в іншому нашому матеріалі за наступними посиланнями:
Детальніше: вимкнення брандмауера в Windows XP , Windows 7 , Windows 8
Спосіб 4: переключення облікового запису Користувача
Розглянута проблема часом виникає тоді, коли спроба відправки в друк проводиться не з тієї облікового запису користувача Windows, з якої відбувалося додавання периферії. Справа в тому, що кожен профіль має свої привілеї і обмеження, що призводить до появи подібного роду неполадок. В такому випадку потрібно спробувати змінити запис користувача, якщо у вас їх звичайно додано більше, ніж одна. Розгорнуто про те, як це зробити в різних версіях Віндовс читайте в статтях нижче.
Детальніше: як змінити обліковий запис Користувача в Windows 7 , Windows 8 , Windows 10
Спосіб 5: Відновлення Windows
Часто трапляється, що помилки друку пов'язані з певними змінами в операційній системі. Самостійно виявити їх досить складно, проте стан ОС можна повернути, відкотивши всі зміни. Здійснюється дана процедура за допомогою вбудованого компонента Віндовс, а детальне керівництво по цій темі ви знайдете в іншому матеріалі від нашого автора.
Детальніше: варіанти відновлення ОС Windows
Спосіб 6: перевстановлення драйвера
Ми поставили цей спосіб останнім, оскільки він вимагає від користувача виконання великої кількості різних маніпуляцій, а також є досить складним для новачків. Якщо ніякі наведені вище інструкції вам не допомогли, значить залишається тільки перевстановити драйвер пристрою. Для початку слід позбутися від старого. Про те, як це зробити, читайте далі:
Читайте також: видалення старого драйвера принтера
По завершенні процедури видалення задійте один з методів інсталяції програмного забезпечення для периферії. Всього існує п'ять доступних способів. Розгорнуто з кожними з них знайомтеся в іншій нашій статті.
Детальніше: встановлення драйверів для принтера
Як бачите, методів виправлення помилки друку принтера HP існує досить велика кількість, і кожен з них буде корисний в різних ситуаціях. Сподіваємося, наведені вище інструкції допомогли вам без праці вирішити проблему, а продукт компанії знову функціонує коректно.