Зміст
Спосіб 1: Включення SMB 1.0
В останніх збірках Windows 10 (1709 і вище) помилка може виникнути через відключеного застарілого, але все ще використовуваного протоколу SMB 1.0. Увімкніть його.
- Викличте натисканням комбінації клавіш Win + R
віконце швидкого виконання команд, введіть в нього команду
optionalfeatures
і натисніть «OK» . - У віконці розгорніть пункт «підтримка спільного доступу до файлів SMB 1.0 / CIFS» , встановіть прапорець у підпункті «клієнт SMB 1.0/CIFS» і збережіть налаштування.
Перевірте, чи проблема вирішена. Якщо ні, перейдіть до наступного способу. Відключати SMB 1.0 поки не потрібно.
Спосіб 2: Використання IP-адреси
Якщо при підключенні до мережевого ресурсу використовується доменне ім'я, спробуйте замість нього використовувати цифровий IP-адресу.
- Відкрийте»провідник" , клікніть по елементу " цей комп'ютер» в меню переходів і натисніть значок " підключити мережевий диск» у стрічці " провідника» .
- У вікні підключення виберіть відповідну для мережевого диска букву, вставте в поле «Папка»
мережева адреса у форматі
\ \ IP-адреса \ названіе_папки
і натисніть »Готово" .
Як варіант, можна спробувати звернутися за такою адресою через адресний рядок " провідника» .
Загальні рекомендації
Якщо підключення до мережевого диска, принтера, сервера NAS або іншого ресурсу не вдається, зверніть увагу на наступні моменти.
- Перевірте коректність імені Або IP-адреси віддаленого мережевого ресурсу;
- Переконайтеся, що мережевий ресурс доступний (пінгується);
- Переконайтеся, що з'єднання не блокується брандмауером або антивірусом;
- Перевірте правильність налаштувань спільного доступу;
- Перевірте дозволи на спільну папку;
- Виконайте скидання мережевих налаштувань.
Конфігурацію мережі необхідно перевірити не тільки на комп'ютері-клієнті, але і на сервері, якщо така можливість є.