Зміст
При роботі в програмі Excel досить часто доводиться додавати нові рядки в таблиці. Але, на жаль, деякі користувачі не знають, як зробити навіть такі досить прості речі. Правда, потрібно відзначити, що у цієї операції є і деякі «підводні камені». Давайте розберемося, як вставити рядок в додатку Microsoft Excel.
Вставка рядка між рядків
Потрібно відзначити, що процедура вставки нового рядка в сучасних версіях програми Excel практично не має відмінностей один від одного.
- Отже, відкриваємо таблицю, в яку потрібно додати рядок. Щоб вставити рядок між рядків, натискаємо правою кнопкою миші по будь-якого осередку рядка, над якою плануємо вставити новий елемент. У контекстному меню тиснемо на пункт «Вставити...».
Також, існує можливість вставки без виклику контекстного меню. Для цього потрібно просто натиснути на клавіатурі поєднання клавіш «Ctrl+».
- Відкривається діалогове вікно, яке пропонує нам вставити в таблицю клітинки зі зсувом вниз, клітинки зі зсувом вправо, стовпець, і рядок. Встановлюємо перемикач в позицію» рядок«, і тиснемо на кнопку»OK".
Як бачимо, новий рядок в програмі Microsoft Excel успішно додана.
Вставка рядка в кінці таблиці
Але, що робити, якщо потрібно вставити клітинку не між рядків, а додати рядок в кінці таблиці? Адже, якщо застосувати вищеописаний метод, то додана рядок не буде включена до складу таблиці, а залишиться поза її межами.
- Для того, щоб просунути таблицю вниз, виділяємо останній рядок таблиці. В її правому нижньому кутку утворюється хрестик. Тягнемо його вниз на стільки рядків, на скільки нам потрібно продовжити таблицю.
- Але, як бачимо, всі нижні комірки формуються із заповненими даними з материнської комірки. Щоб прибрати ці дані, виділяємо новостворені осередки, і натискаємо правою кнопкою миші. У контекстному меню вибираємо пункт»Очистити вміст".
Як бачимо, осередки очищені, і готові до заповнення даними.
Потрібно врахувати, що даний спосіб підходить тільки в тому випадку, якщо в таблиці немає нижнього рядка підсумків.
Створення розумної таблиці
Але, набагато зручніше створити, так звану, «розумну таблицю». Це можна зробити один раз, і потім не переживати, що якась рядок при додаванні не увійде в межі таблиці. Ця таблиця буде розтягується, і до того ж, всі дані внесені в неї не будуть випадати з формул, що застосовуються в таблиці, на аркуші, і в книзі в цілому.
Отже, для того, щоб створити " розумну таблицю»:
- Виділяємо всі осередки, які в неї повинні увійти.
- У вкладці «Головна» тиснемо на кнопку «Форматувати як таблицю».
- У списку доступних стилів вибираємо той стиль, який ви вважаєте для себе найкращим. Для створення "розумної таблиці" вибір конкретного стилю не має значення.
- Після того, як стиль обраний, відкривається діалогове вікно, в якому вказано діапазон обраних нами осередків, так що корективи в нього вносити не потрібно. Просто тиснемо на кнопку "OK".
«розумна таблиця» готова.
- Тепер, для додавання рядка, натискаємо по осередку, над якою рядок буде створюватися. У контекстному меню вибираємо пункт»Вставити рядки таблиці вище".
Рядок додається.
- Рядок між рядків можна додати простим натисканням комбінації клавіш «Ctrl+». Більше нічого на цей раз вводити не доведеться.
Додати рядок в кінці «розумної таблиці» можна декількома способами.
Можна встати на останню клітинку останнього рядка, і натиснути на клавіатурі функціональну клавішу табуляції (Tab).
Також, можна встати курсором на правий нижній кут останньої комірки, і потягнути його вниз.
На цей раз, нові осередки будуть утворюватися незаповненими спочатку, і їх не потрібно буде очищати від даних.
А можна, просто ввести будь-які дані під рядком нижче таблиці, і вона автоматично буде включена до складу таблиці.
Як бачимо, додати осередки до складу таблиці в програмі Microsoft Excel можна різними способами, але, щоб не виникало проблем з додаванням, перш, найкраще, за допомогою форматування створити «розумну таблицю».