Чому Spotify не відображає улюблені треки

Причина 1: збій в роботі

Часто помилка, при якій не відображаються улюблені треки в Spotify , полягає в тому, що в роботі Програми або Програми для ПК виникають збої. Спробуйте знайти музичну композицію через пошук і натисніть на іконку у вигляді сердечка на панелі відтворення, щоб заново додати її в список обраного.

не отображаются любимые треки в спотифай-01
Якщо це не допомогло і неполадка не зникає сама по собі вже тривалий час, видаліть і встановіть клієнт музичного сервісу знову. Способи, як деінсталювати додатки на пристроях, що працюють на базі Android і iOS, докладно описані в наших окремих статтях.

Детальніше: як видалити додаток на Андроїд / iPhone

Програма для комп'ютера теж видаляється як і будь-яка інша.

Детальніше: видалення програм у Windows

Власникам мобільних пристроїв з Android також можна спробувати очистити кеш програми, щоб прибрати можливі баги. Функція доступна в системних " Налаштуваннях» :

  1. Через»Налаштування" андроїда перейдіть в розділ »Додатки" .
  2. не отображаются любимые треки в спотифай-02
  3. У списку встановленого софта знайдіть Spotify. Для зручності їх можна впорядкувати за назвою або іншими параметрами. Тапніте по рядку з клієнтом і відкрийте розділ»Пам'ять" .
  4. не отображаются любимые треки в спотифай-03
  5. Тапніте по кнопці " Очистити кеш» .
  6. не отображаются любимые треки в спотифай-04

В iPhone видалити кеш програми не можна &8212; доведеться лише тільки встановлювати заново його.

Також рекомендується перевірити наявність оновлень для програми Spotify. Якщо версія застаріла, то цілком можуть з'явитися помилки в роботі клієнта. Для поновлення досить знайти його в Google Play Маркеті / App Store і перейти на його сторінку. Якщо є апдейти, то кнопка " оновити» виявиться активна. Тапніте по ній, щоб завантажити актуальну версію.
не отображаются любимые треки в спотифай-05

Для автоматичного оновлення програми натисніть на трикрапку у верхньому правому куті та активуйте функцію " Автоматичне оновлення» .

Причина 2: Обмеження доступу від правовласників

Для деяких регіонів правовласники музичної композиції обмежують до неї доступ. Причому спочатку вона може відображатися, потім прірва. Щоб перевірити, чи так це, через налаштування Spotify можна активувати відображення недоступних треків:

  1. На головному екрані Спотіфай натисніть по іконці у вигляді шестерні, розташованої у верхньому кутку праворуч, щоб перейти в Налаштування.
  2. не отображаются любимые треки в спотифай-06
  3. Прокрутіть список можливостей до розділу «відтворення» і переведіть тумблер в активний стан у опції »недоступні треки" .
  4. не отображаются любимые треки в спотифай-07

Читайте також: чому деякі треки недоступні в Spotify

Після цього можна побачити пісні, які недоступні. Перевірте, чи є вони у списку улюблених.

Якщо в певному регіоні треки недоступні, то в профілі користувача можна поміняти країну, яка підтримує роботу сервісу. Наш автор розглядав, як це робиться з Premium-підпискою і безкоштовною версією аккаунта.

Детальніше: Як змінити країну на Spotify

Причина 3: злом облікового запису

Ще одна причина, через яку улюблені треки пропали,-це злом аккаунта. Особливо це помітно, якщо пісні самостійно перемикаються, а в історії прослуховування відображаються композиції, які ви не слухали. Щоб повернути доступ до аккаунту, необхідно поміняти пароль через будь-який браузер на смартфоні або комп'ютері:

Перейдіть на сторінку скидання пароля Spotify

  1. Введіть логін або адресу електронної пошти, до якого прив'язаний діючий профіль музичного сервісу. Підтвердьте, що ви не робот, а потім натисніть кнопку»надіслати" .
  2. не отображаются любимые треки в спотифай-08
  3. На пошту прийде лист з подальшими інструкціями. Запустіть поштовий сервіс і перейдіть за посиланням " скинути пароль» .
  4. не отображаются любимые треки в спотифай-09
  5. У формі, що відкриється, двічі введіть новий пароль, а потім підтвердьте дію та надішліть запит.
  6. не отображаются любимые треки в спотифай-10

Після цього Вхід в аккаунт Spotify необхідно виконати вже з новими обліковими даними, при цьому автоматично здійсниться вихід з профілю з усіх прив'язаних пристроїв.

більше статей на цю тему: