Зміст
Спосіб 1: груповий відеодзвінок
Найбільш простий спосіб створення конференції в Zoom з телефону зводиться до використання відповідної функції, представленої прямо на головній сторінці офіційного додатка. В даному випадку за замовчуванням буде створена приватна бесіда, тоді як інших користувачів доведеться запрошувати вручну через окремий розділ.
- Щоб створити нову розмову, відкрийте мобільний клієнт месенджера, перейдіть на вкладку»Головна" у нижній частині екрана та торкніться кнопки з підписом " нова конференція» . Після цього можете змінити параметри використання персонального ідентифікатора або автоматичної трансляції зображення з камери пристрою і згодом натиснути " почати конференцію» .
- В результаті буде розпочато самий звичайний дзвінок, в якому ви будете єдиним учасником, що дозволить, наприклад, попередньо змінити деякі настройки. Запросити інших користувачів можна за допомогою кнопки " запросити» на сторінці »учасники" , вибравши певні контакти або використовуючи інші способи надсилання сповіщень.
Покинути бесіду можна буде в будь-який момент за допомогою кнопки»завершити" у верхньому правому куті екрана. Всього творцеві конференції доступно два варіанти завершення: для себе або для всіх учасників одночасно.
Спосіб 2: індивідуальний дзвінок
Мобільний клієнт Zoom цілком можна використовувати для здійснення приватних дзвінків за аналогією з практично будь-яким іншим месенджером, при цьому маючи можливість запрошення інших користувачів. В цілому, даний варіант практично нічим не відрізняється від попереднього, не рахуючи того, що в конференції буде спочатку кілька учасників.
Читайте також: запрошення учасників на конференцію в Zoom
- Перш за все необхідно підготувати контакти, яким згодом можна буде зателефонувати за допомогою Зума. Для цього за допомогою головного меню мобільного додатка перейдіть на вкладку»контакти" , натисніть «+» у правому верхньому куті екрану, виберіть зручний спосіб запрошення і дотримуйтесь інструкцій, наприклад, вказавши адресу електронної пошти.
- Розібравшись з додаванням потрібного користувача або виконавши це заздалегідь, знову перейдіть на вкладку»контакти"
і в межах категорії
" зовнішні контакти»
виберіть співрозмовника одиночним дотиком. Після цього в картці профілю можна почати
«відеодзвінок»
або
" Аудіозустрічка»
за допомогою однієї з відповідних кнопок під фотографією.
На відміну від розглянутого раніше способу, в даному випадку основний інтерфейс конференції буде недоступний аж до того моменту, як користувач відповість на дзвінок. За аналогією з телефонними дзвінками тривала відсутність відповіді або власноручне натискання кнопки»завершити" призведе до скидання дзвінка та надсилання відповідного сповіщення абоненту.
- Єдиний виняток, коли дзвінок може бути здійснений з»контакти"
відразу декільком користувачам, це якщо ви скористайтеся кнопкою відеозустрічі в рамках каналу на окремій вкладці. В цьому випадку оповіщення про дзвінок отримає кожен учасник каналу, але якщо не приєднається відразу, не зможе цього зробити без повторного індивідуального запрошення.
Зверніть увагу, під час групового дзвінка в рамках каналу правами організатора в будь-якому випадку буде володіти користувач, який створив конференцію за допомогою відповідної кнопки, навіть якщо в чаті присутній адміністратор. У той же час творець каналу може заборонити групові дзвінки іншим користувачам через налаштування.
Як вже було зазначено вище, після успішного підключення до конференції саме по собі управління груповим дзвінком ніяк не відрізняється від чату, створеного будь-яким іншим способом. Це повністю стосується функції запрошення нових користувачів, доступної зі сторінки»учасники" .
Спосіб 3: Планування конференції
Здійснити створення нової конференції в певний час можна за допомогою функції планування, що буде корисно, якщо ви і інші користувачі можете затриматися з підключенням. До того ж в даному випадку учасники зможуть відвідати конференцію в будь-який час протягом встановленої вами заздалегідь тривалості, а не тільки після особистого запрошення.
Детальніше: як запланувати конференцію в Zoom на телефоні
Управління розпочатої конференцією в даному випадку практично ніяк не відрізняється від інших розглянутих варіантів. Єдине, що важливо враховувати, це автоматичне блокування запрошувального посилання, яка буде доступна рівно до завершення зустрічі за таймером.