Зміст
![Как создать конференцию в Zoom на телефоне](https://cdn.daad.org.ua/images/10216/b619d201d9c1e7f0f205d54f7a7da36f.png)
Спосіб 1: груповий відеодзвінок
Найбільш простий спосіб створення конференції в Zoom з телефону зводиться до використання відповідної функції, представленої прямо на головній сторінці офіційного додатка. В даному випадку за замовчуванням буде створена приватна бесіда, тоді як інших користувачів доведеться запрошувати вручну через окремий розділ.
- Щоб створити нову розмову, відкрийте мобільний клієнт месенджера, перейдіть на вкладку»Головна" у нижній частині екрана та торкніться кнопки з підписом " нова конференція» . Після цього можете змінити параметри використання персонального ідентифікатора або автоматичної трансляції зображення з камери пристрою і згодом натиснути " почати конференцію» .
- В результаті буде розпочато самий звичайний дзвінок, в якому ви будете єдиним учасником, що дозволить, наприклад, попередньо змінити деякі настройки. Запросити інших користувачів можна за допомогою кнопки " запросити» на сторінці »учасники" , вибравши певні контакти або використовуючи інші способи надсилання сповіщень.
![Как создать конференцию в Zoom на телефоне_001](https://cdn.daad.org.ua/images/10216/ca92e0aaa2bac996eac88ca8d78bfcf5.png)
![Как создать конференцию в Zoom на телефоне_002](https://cdn.daad.org.ua/images/10216/c7355b9f24475fa7c6dd11096af4006a.png)
Покинути бесіду можна буде в будь-який момент за допомогою кнопки»завершити" у верхньому правому куті екрана. Всього творцеві конференції доступно два варіанти завершення: для себе або для всіх учасників одночасно.
Спосіб 2: індивідуальний дзвінок
Мобільний клієнт Zoom цілком можна використовувати для здійснення приватних дзвінків за аналогією з практично будь-яким іншим месенджером, при цьому маючи можливість запрошення інших користувачів. В цілому, даний варіант практично нічим не відрізняється від попереднього, не рахуючи того, що в конференції буде спочатку кілька учасників.
Читайте також: запрошення учасників на конференцію в Zoom
- Перш за все необхідно підготувати контакти, яким згодом можна буде зателефонувати за допомогою Зума. Для цього за допомогою головного меню мобільного додатка перейдіть на вкладку»контакти" , натисніть «+» у правому верхньому куті екрану, виберіть зручний спосіб запрошення і дотримуйтесь інструкцій, наприклад, вказавши адресу електронної пошти.
- Розібравшись з додаванням потрібного користувача або виконавши це заздалегідь, знову перейдіть на вкладку»контакти"
і в межах категорії
" зовнішні контакти»
виберіть співрозмовника одиночним дотиком. Після цього в картці профілю можна почати
«відеодзвінок»
або
" Аудіозустрічка»
за допомогою однієї з відповідних кнопок під фотографією.
На відміну від розглянутого раніше способу, в даному випадку основний інтерфейс конференції буде недоступний аж до того моменту, як користувач відповість на дзвінок. За аналогією з телефонними дзвінками тривала відсутність відповіді або власноручне натискання кнопки»завершити" призведе до скидання дзвінка та надсилання відповідного сповіщення абоненту.
- Єдиний виняток, коли дзвінок може бути здійснений з»контакти"
відразу декільком користувачам, це якщо ви скористайтеся кнопкою відеозустрічі в рамках каналу на окремій вкладці. В цьому випадку оповіщення про дзвінок отримає кожен учасник каналу, але якщо не приєднається відразу, не зможе цього зробити без повторного індивідуального запрошення.
Зверніть увагу, під час групового дзвінка в рамках каналу правами організатора в будь-якому випадку буде володіти користувач, який створив конференцію за допомогою відповідної кнопки, навіть якщо в чаті присутній адміністратор. У той же час творець каналу може заборонити групові дзвінки іншим користувачам через налаштування.
![Как создать конференцию в Zoom на телефоне_003](https://cdn.daad.org.ua/images/10216/f288cd0661e06188654467a5eb6ce7c1.png)
![Как создать конференцию в Zoom на телефоне_005](https://cdn.daad.org.ua/images/10216/2a0bd3a9968f89161336a1e53fac746b.png)
![Как создать конференцию в Zoom на телефоне_007](https://cdn.daad.org.ua/images/10216/253a4439b28920984b45d5743be34abf.png)
Як вже було зазначено вище, після успішного підключення до конференції саме по собі управління груповим дзвінком ніяк не відрізняється від чату, створеного будь-яким іншим способом. Це повністю стосується функції запрошення нових користувачів, доступної зі сторінки»учасники" .
Спосіб 3: Планування конференції
Здійснити створення нової конференції в певний час можна за допомогою функції планування, що буде корисно, якщо ви і інші користувачі можете затриматися з підключенням. До того ж в даному випадку учасники зможуть відвідати конференцію в будь-який час протягом встановленої вами заздалегідь тривалості, а не тільки після особистого запрошення.
Детальніше: як запланувати конференцію в Zoom на телефоні
![Как создать конференцию в Zoom на телефоне_008](https://cdn.daad.org.ua/images/10216/866d204a2cc5eeba882ac6cf8b1f1a5a.png)
Управління розпочатої конференцією в даному випадку практично ніяк не відрізняється від інших розглянутих варіантів. Єдине, що важливо враховувати, це автоматичне блокування запрошувального посилання, яка буде доступна рівно до завершення зустрічі за таймером.