Зміст
Варіант 1: Включення вхідних звуків
Комп'ютерна версія Zoom , як і будь-яка інша, при правильній роботі за замовчуванням повинна відтворювати звуки, що передаються з боку співрозмовників. Проблеми з цим можуть виникати тільки в разі неправильно виставлених налаштувань програми і системного стереомікшера або несправностей пристрою виведення.
Спосіб 1: налаштування конференції
Для початку увагу необхідно приділити налаштувань конференції всередині програми, так як більшість проблем зі звуком пов'язані саме з відключенням важливих функцій. При цьому, якщо ви вперше встановили і запустили месенджер, краще відразу переходити до останнього розділу інструкції (Спосіб 3).
- Після підключення до сеансу зв'язку звук можна активувати, клацнувши лівою кнопкою миші по значку " підключити звук» у лівій нижній частині екрана і у спливаючому вікні скориставшись кнопкою " Увійти за допомогою звуку комп'ютера» . Якщо динаміки підключені і налаштовані правильно, ви відразу почуєте співрозмовників, але тільки за умови, що користувачі задіяли власні мікрофони.
- Організатори конференції мають особливі привілеї, що дозволяють примусово деактивувати мікрофони учасників, але без зворотної можливості. Щоб знову чути співрозмовників після цього, слід відкрити розділ»учасники"
, навести курсор миші на конкретного користувача і скористатися кнопкою
" попросити вкл»
.
Якщо потрібно відправити даний запит відразу всім учасникам, в правому нижньому кутку списку розгорніть меню «…» і виберіть " попросити всіх включити» . Обидва варіанти приведуть до появи ідентичного вікна з проханням включення мікрофона, тоді як кінцеве рішення приймає співрозмовник.
- Через вказане меню можна не тільки відправляти запити, але і змінювати поведінку програми за замовчуванням. Так, наприклад, при відключенні функції "вимкнути звук учасників при вході" мікрофон кожного нового співрозмовника буде активуватися автоматично, а включення параметра «дозволити учасникам увімкнути свій звук» дозволить користувачам самостійно контролювати роботу мікрофона без примусових обмежень.
Встановити обмеження на самостійне включення мікрофона можна тільки відразу для всіх учасників, в той час як для вирішення проблем з окремими користувачами краще використовувати блокування. Самі по собі настройки застосовуються відразу в рамках активної конференції і не вимагають додаткових дій.
Спосіб 2: налаштування Програми
Звуки в розглянутій програмі можуть бути включені або навпаки вимкнені за допомогою глобальних внутрішніх налаштувань, де можна не тільки змінити рівень гучності, але і вибрати пристрій виведення. Якщо просте включення не допомагає, краще змінити і перевірити на працездатність різні варіанти параметрів.
- Перейти в потрібний розділ налаштувань поза конференції можна клікнувши по шестерінці на головному екрані програми і переключившись на відповідну вкладку в лівій колонці. В рамках активного діалогу це робиться через меню зі стрілочкою на лівій нижній кнопці, де також може бути швидко змінено пристрій виведення.
- Перебуваючи на позначеній вкладці, знайдіть категорію «динамік» , розгорніть представлений поруч випадаючий список і виберіть пристрій виведення, будь то динаміки, навушники або будь-яка інша альтернатива в залежності від вимог. Перевірити працездатність обраного Вами варіанту можна за допомогою розташованої тут же кнопки " перевірити динамік» .
Обов'язково приділіть увагу повзунку»гучність" в рамках блоку «динамік» , що відповідає за поточний рівень гучності програми і в цілому операційної системи. Єдина ситуація, при якій звуки можуть не з'явитися після зміни налаштувань, це якщо на комп'ютері відсутні відповідні драйвера або пристрій виведення функціонує неправильно.
Спосіб 3: Системні налаштування
Якщо відповідний месенджер налаштований і функціонує правильно, відсутність звуку може бути пов'язано з неправильними параметрами операційної системи. Як правило, проявляються такого роду проблеми не тільки в рамках зуму, але і в будь-яких інших додатках, що відтворюють звук.
- В першу чергу слід встановити останні версії драйверів і перевірити працездатність пристрою виведення в інших програмах. Рішень існує досить багато, в тому числі обмежених певною операційною системою, і тому краще ознайомитися з окремими інструкціями.
Детальніше: усунення проблем зі звуком на комп'ютері
- За допомогою " мікшера гучності» , доступного в кожній версії Windows, можна примусово змінювати рівень гучності або зовсім деактивувати звуки певних програм. Таким чином, якщо Зум працює правильно і звуки присутні в інших програмах, слід натиснути правою кнопкою миші по значку динаміка на панелі завдань і відкрити " мікшер гучності» .
- В рамках вікна з однойменною заголовком знайдіть колонку додатки «Zoom» і «Zoom Meetings» і за допомогою представленого тут повзунка встановіть відповідний рівень гучності. Якщо все зроблено правильно, завдання буде вирішена, навіть якщо на момент зміни гучності ви перебуваєте в активній конференції.
Зазначена колонка може бути відсутнім у вікні " мікшера гучності» , якщо на момент зміни налаштувань додаток знаходиться в закритому стані, і тому його в будь-якому випадку слід відкрити заздалегідь. На інші параметри можна не звертати уваги, так як загальний рівень гучності автоматично підлаштовується під найвищі з виставлених значення.
Варіант 2: включення мікрофона
Окремої уваги заслуговує мікрофон, який також є звуковим пристроєм і з тих чи інших причин може бути деактивований. Щоб знову задіяти передачу власного голосу, необхідно натиснути окрему кнопку на панелі інструментів під час конференції або змінити загальні налаштування месенджера.
Детальніше: включення мікрофона в Zoom на комп'ютері
Якщо звукозаписний пристрій на комп'ютері не працює в рамках зуму, слід перевірити налаштування мікрофона в параметрах звуку і в обов'язковому порядку відредагувати рівень посилення. Також варто приділити увагу іншим додаткам, так як одночасно передача голосу можлива виключно в рамках однієї єдиної програми.