Зміст
Спосіб 1: пошуковий рядок Yandex
Існує кілька способів визначити, чим цікавляться користувачі Яндекса . Найпростіший - пошукові підказки, що з'являються під час введення фрази. Вони відображають найбільш популярні запити, які починаються на введені слова або букви.
Перейти на сторінку пошуку Яндекса
Пошукові підказки пов'язані з місцем розташування пристрою, тому якщо вас цікавить Інший регіон, доведеться спочатку вказати його в Налаштуваннях пошуковика. Про те, як це зробити, докладно написано в окремій статті на нашому сайті.
Детальніше: Як налаштувати регіон в Яндексі
Спосіб 2: Wordstat
Вордстат – сервіс Yandex по підбору слів, за допомогою якого можна отримати інформацію про пошукові запити користувачів. Його зазвичай використовують для збору семантики при просуванні комерційних та інформаційних ресурсів. Сервіс дозволяє дізнатися, скільки разів на місяць користувачі вводять те чи інше слово або фразу і таким чином виявити, що люди шукають в конкретній тематиці, а також найпопулярніші запити в ній.
- Відкриваємо Wordstat, вводимо запит з одного або більше слів по цікавить темі і тиснемо " підібрати» .
- Чекаємо, коли з'явиться область з результатами. Вгорі списку буде слово або словосполучення, введене в пошуковому рядку, а праворуч від нього загальна попередня статистика показів в місяць всіх фраз, що включають в себе введений запит.
- Нижче будуть найбільш популярні фрази з цим словом.
У стовпці праворуч статистика за схожими запитами.
- Якщо цікавить інформація по конкретному регіону, тиснемо " всі регіони»
.
Відзначаємо потрібний і натискаємо»вибрати" .
Як правило в таких випадках число показів зменшується.
- Щоб подивитися, скільки разів цю фразу шукали в попередні періоди, натискаємо " історія запитів»
.
Інформація буде представлена у вигляді графіка
І в табличному варіанті.
Спосіб 3: Яндекс.Дослідження
Сервіси Yandex накопичують величезну кількість даних, які дозволяють зробити висновок про навколишній світ, зміни, що відбуваються в ньому, і інтересах людей. Всі дослідження компанії знаходяться у вільному доступі. З їх результатами можна ознайомиться в спеціальному розділі.
Перейти на сторінку досліджень Яндекса
- Відкриваємо сторінку з дослідженнями Яндекса. Нас цікавлять дані, пов'язані з пошуковими запитами, тому скористаємося фільтром. Кількома по полю " всі теми» і в контекстному меню вибираємо »пошук" .
- Після завантаження сторінки вибираємо в списку цікавить дослідження.
Складно узагальнити всі пошукові запити в одну категорію, тому Yandex розподіляє їх за темами і подає інформацію блоками.
- Також компанія проводить дослідження з головних тем, якими користувачі цікавилися протягом року.
У такі звіти зазвичай потрапляють популярні люди, важливі події і заходи в політиці, кіновиробництві, ігровий, спортивної, музичної індустрії та ін враховуються і найбільш поширені запити, за якими користувачі це шукають.
- Щоб отримувати повідомлення про нові дослідження Yandex, у верхній частині сторінки тиснемо кнопку»підписатися" , вводимо електронну адресу і натискаємо »Готово" .
Також на сторінці «про компанію» можна в прямому ефірі дізнатися, що люди шукають в Яндексі. Але використовувати такі дані не вийде, так як транслюються не всі підряд запити, а відбираються вони випадковим чином.