що шукають користувачі Яндекса

Спосіб 1: пошуковий рядок Yandex

Існує кілька способів визначити, чим цікавляться користувачі Яндекса . Найпростіший - пошукові підказки, що з'являються під час введення фрази. Вони відображають найбільш популярні запити, які починаються на введені слова або букви.

Перейти на сторінку пошуку Яндекса

Отображение поисковых подсказок в Яндексе

Пошукові підказки пов'язані з місцем розташування пристрою, тому якщо вас цікавить Інший регіон, доведеться спочатку вказати його в Налаштуваннях пошуковика. Про те, як це зробити, докладно написано в окремій статті на нашому сайті.

Детальніше: Як налаштувати регіон в Яндексі

Изменение региона в Яндексе

Спосіб 2: Wordstat

Вордстат – сервіс Yandex по підбору слів, за допомогою якого можна отримати інформацію про пошукові запити користувачів. Його зазвичай використовують для збору семантики при просуванні комерційних та інформаційних ресурсів. Сервіс дозволяє дізнатися, скільки разів на місяць користувачі вводять те чи інше слово або фразу і таким чином виявити, що люди шукають в конкретній тематиці, а також найпопулярніші запити в ній.

Перейти до служби Wordstat

  1. Відкриваємо Wordstat, вводимо запит з одного або більше слів по цікавить темі і тиснемо " підібрати» .
  2. Ввод запроса в Wordstat
  3. Чекаємо, коли з'явиться область з результатами. Вгорі списку буде слово або словосполучення, введене в пошуковому рядку, а праворуч від нього загальна попередня статистика показів в місяць всіх фраз, що включають в себе введений запит.
  4. Просмотр статистики показов по поисковому запросу в Wordstat
  5. Нижче будуть найбільш популярні фрази з цим словом.Просмотр полной стаистики показов по поисковому запросу в Wordstat

    У стовпці праворуч статистика за схожими запитами.

  6. Просмотр статистики показов по похожим запросам в Wordstat
  7. Якщо цікавить інформація по конкретному регіону, тиснемо " всі регіони» . Вход в раздел выбора региона в Wordstat

    Відзначаємо потрібний і натискаємо»вибрати" .

    Выбор региона в Wordstat

    Як правило в таких випадках число показів зменшується.

  8. Просмотр статистики показов по запросу в выбранном регионе
  9. Щоб подивитися, скільки разів цю фразу шукали в попередні періоди, натискаємо " історія запитів» . Вход в раздел истории запросов в Wordstat

    Інформація буде представлена у вигляді графіка

    Просмотр графика истории запросов в Wordstat

    І в табличному варіанті.

  10. Просмотр таблицы истории запросов в Wordstat

Спосіб 3: Яндекс.Дослідження

Сервіси Yandex накопичують величезну кількість даних, які дозволяють зробити висновок про навколишній світ, зміни, що відбуваються в ньому, і інтересах людей. Всі дослідження компанії знаходяться у вільному доступі. З їх результатами можна ознайомиться в спеціальному розділі.

Перейти на сторінку досліджень Яндекса

  1. Відкриваємо сторінку з дослідженнями Яндекса. Нас цікавлять дані, пов'язані з пошуковими запитами, тому скористаємося фільтром. Кількома по полю " всі теми» і в контекстному меню вибираємо »пошук" .
  2. Выбор категории исследований Яндекса
  3. Після завантаження сторінки вибираємо в списку цікавить дослідження.Выбор поискового исследования Яндекса

    Складно узагальнити всі пошукові запити в одну категорію, тому Yandex розподіляє їх за темами і подає інформацію блоками.

  4. Просмотр результатов поискового исследования Яндекса
  5. Також компанія проводить дослідження з головних тем, якими користувачі цікавилися протягом року.Выбор ежегодного поискового исследования Яндекса

    У такі звіти зазвичай потрапляють популярні люди, важливі події і заходи в політиці, кіновиробництві, ігровий, спортивної, музичної індустрії та ін враховуються і найбільш поширені запити, за якими користувачі це шукають.

  6. Результаты ежегодного поискового исследования Яндекса
  7. Щоб отримувати повідомлення про нові дослідження Yandex, у верхній частині сторінки тиснемо кнопку»підписатися" , вводимо електронну адресу і натискаємо »Готово" .
  8. Подписка на исследования Яндекса

Також на сторінці «про компанію» можна в прямому ефірі дізнатися, що люди шукають в Яндексі. Але використовувати такі дані не вийде, так як транслюються не всі підряд запити, а відбираються вони випадковим чином.

Перейти на сторінку&171; про компанію & 187; в Яндексі

Трансляция запросов к Яндексу в прямом эфире

більше статей на цю тему: