Зміст
![отключается точка доступа на андроиде](https://cdn.daad.org.ua/images/3067/75689ef15ede9ace9fe0aee6cd1a3b0f.png)
Спосіб 1: перезавантаження пристрою
Спочатку спробуйте перезавантажити пристрій Android. Найчастіше проблема, при якій відключається точка доступу, є наслідком збоїв в роботі системи, тому є сенс перш ніж переходити до інших способів, спробувати виконати перезапуск. Можете просто вимкнути і включити девайс-ефект буде той же самий (різні накопичилися неполадки скинуться). Досить затиснути апаратну кнопку включення і вибрати потрібний варіант з меню живлення.
![отключается точка доступа на андроиде-01](https://cdn.daad.org.ua/images/3067/40c48d4b7e5618371063ec26cff4f9b8.png)
Читайте також: перезавантажте пристрій Android без кнопки живлення
Якщо після перезавантаження все одно відключається точка доступу, то переходите до наступних рішень, які можуть допомогти виправити ситуацію.
Спосіб 2: вимкнення тайм-ауту
Наступне, що слід зробити, &8212; це перевірити налаштування точки доступу. У більшості випадків за замовчуванням Активний тайм-аут-період, після закінчення якого функція автоматично відключається за умови, що жоден пристрій в даний момент не підключено. Це в першу чергу потрібно для економії заряду акумулятора, оскільки роздача інтернету на Android-пристрої активно розряджає батарею.
- Відкрийте штатні «Налаштування» , потім виберіть розділ " Підключення та спільний доступ» / &171;Мобільна мережа & 187; .
- Натисніть по рядку " особиста точка доступу» або & 171; особиста точка доступу & 187; . У деяких смартфонах додатково знадобиться перейти в підрозділ &171;більше&187; або подібний до нього. Якщо функція автоматичного відключення після 5 або 10 хвилин простою включена, деактивуйте її за допомогою перемикача або збільште кількість хвилин.
![отключается точка доступа на андроиде-02](https://cdn.daad.org.ua/images/3067/8597a5f6d4532728cd3290eba00c8cf6.png)
![отключается точка доступа на андроиде-03](https://cdn.daad.org.ua/images/3067/37d3d84cb93faf8bb24222b3844bdbce.png)
Після цього навіть коли протягом тривалого часу до точки доступу не буде підключені пристрої, інтернет все одно продовжить лунати. Тільки враховуйте, що це значно садить акумулятор.
Спосіб 3: Вимкнення Wi-Fi
Персональна точка доступу працює лише з мобільними даними. Якщо ви підключилися до мережі через Wi-Fi, то не зможете роздати інтернет для інших пристроїв, оскільки відбувається перепідключення. Вся справа в тому, що система налаштована так, що автоматично підключається до Wi-Fi (особливо якщо ви перебуваєте в домашній або офісній мережі), коли є сигнал, а мобільні дані відключаються. Це відбувається, якщо модуль Wi-Fi продовжує працювати на телефоні.
Щоб стабілізувати підключення до персональної точки доступу, спробуйте зовсім відключити модуль Wi-Fi, незважаючи на те, що відповідних точок доступу в даний момент немає (якщо ви &8212; не роздає, а приймаюча сторона). Найпростіший спосіб зробити це-використовувати швидку кнопку в шторці. Розгорніть її, потім натисніть на плитку «Wi-Fi»
.
Також деактивація відбувається і через штатні
»Налаштування"
. Досить перейти до відповідного розділу і використовувати перемикач для виключення модуля.
Спосіб 4: збільшення допустимого ліміту даних
Оскільки роздача інтернету через точку доступу відбувається за допомогою мобільних даних, не виключено, що її відключення пов'язане з встановленим лімітом даних. Це дозволяє контролювати споживання трафіку, і на більшості Android-пристроїв настройка допустимого ліміту є в розділі з параметрами точки доступу.
Алгоритм дій може відрізнятися – це залежить від особливостей версії операційної системи і виробника. Але, як правило, він схожий з інструкцією нижче, написаної на прикладі Android 13:
- Через «Налаштування» перейдіть знову в " підключення та спільний доступ» / &171;Мобільна мережа & 187; , потім натисніть на " персональну точку доступу» . Далі буде розділ з налаштуванням функції. У нашому випадку треба натиснути на рядок " Управління з'єднаннями» .
- Виберіть пункт " обмеження трафіку даних» , а потім змініть значення параметра.
![отключается точка доступа на андроиде-06](https://cdn.daad.org.ua/images/3067/b067fb464fd79d2cee5537d60628ba10.png)
![отключается точка доступа на андроиде-07](https://cdn.daad.org.ua/images/3067/6d1bbba9a2e9046fd9c6de731544130b.png)
Спробуйте збільшити ліміт, потім перевірити, чи перестала самостійно відключатися персональна точка доступу.
Спосіб 5: деактивація режиму енергозбереження
Як ми вже писали, використання мобільної точки доступу розряджає акумулятор, а активний режим енергозбереження вимикає те, що споживає занадто багато енергії. Таким чином, просте рішення в цій ситуації – це відключення зберігає заряд функції. Перший спосіб &8212; це шторка. Відкрийте її і знайдіть кнопку для швидкого відключення режиму енергозбереження.
При відсутності плитки в шторці перейдіть в»Налаштування" , потім виберіть розділ »Батарея" .
![отключается точка доступа на андроиде-09](https://cdn.daad.org.ua/images/3067/266ed01ad0c34c4360d070339eccfb63.png)
Торкніться рядка»режим енергозбереження" і за допомогою тумблера вимкніть функцію.
![отключается точка доступа на андроиде-10](https://cdn.daad.org.ua/images/3067/b02f7e3377fafc62114a86559f964344.png)
Якщо вам потрібно контролювати споживання енергії, можете просто налаштувати режим енергозбереження. Наприклад, вибрати значення рівня батареї, при якому він автоматично буде включений.
Спосіб 6: Скидання налаштувань мережі
Нерідко в разі відключення точки доступу на Андроїд допомагає скидання мережевих налаштувань. Після процедури всі параметри мережі повернуться до того стану, який був спочатку. Це може допомогти, якщо сталася системна помилка, в результаті якої настройки мережі збилися.
- Через системні»Налаштування" перейдіть до розділу " додаткові налаштування» / & 171; Система та оновлення & 187; , потім виберіть " створити резервну копію та перезавантажити» / &171; Скидання&187; .
- Торкніться рядка " скинути налаштування телефону» , у новому вікні виберіть функцію " Скидання налаштувань мережі» і підтвердьте дію.
![отключается точка доступа на андроиде-11](https://cdn.daad.org.ua/images/3067/af88d6a293835d92ab7a41b3ef6ca3d8.png)
![отключается точка доступа на андроиде-12](https://cdn.daad.org.ua/images/3067/441f90657a7a970c5bd6718fd52ecac9.png)
Залишиться перезавантажити смартфон, щоб нові параметри вступили в силу. Якщо ваша оболонка інша, то алгоритм дій може відрізнятися від інструкції вище. В окремому матеріалі на сайті наш автор розбирав Скидання налаштувань на прикладі чистого Android 13.
Детальніше: Скидання мережевих налаштувань пристрою Android