Зміст
- Причина 1: відсутність підключення
- Причина 2: налаштування бездротових навушників
- Причина 3: пристрій виведення звуку
- Причина 4: застаріла версія iOS
- Причина 5: помилки в роботі системи
- Причина 6: пошкодження кабелю або роз'єму
- Причина 7: Неполадки в роботі навушників
- Причина 8: Неполадки в роботі смартфона
- Питання та відповіді
Причина 1: відсутність підключення
Найочевиднішою причиною непрацездатності навушників на iPhone 7 є неправильне або незавершене підключення, що в першу чергу актуально для бездротових пристроїв. Щоб позбутися від цієї проблеми, необхідно відкрити системні «Налаштування» , перейти в категорію «Bluetooth» і задіяти єдину доступну тут опцію.
Детальніше: підключення бездротових навушників до iPhone
Розібравшись з включенням блютуза, необхідного для підключення будь-яких бездротових навушників, на тій же сторінці знайдіть і торкніться пункту з потрібним пристроєм. Якщо все було зроблено так, як описано вище і в окремій інструкції, навушники повинні будуть запрацювати належним чином.
При відсутності позитивних результатів рекомендуємо деактивувати пристрій і спробувати виконати повторне підключення. Також в деяких випадках дана дія необхідно комбінувати з видаленням аксесуара зі списку відомих.
Причина 2: налаштування бездротових навушників
Неправильні налаштування певних моделей навушників, що особливо актуально для фірмових AirPods від Apple, можуть перешкоджати стабільній передачі звуку. Єдиним рішенням стане перехід до налаштувань і зміна пов'язаних параметрів за іншою нашою інструкції.
Детальніше: Як налаштувати навушники на iPhone
Зверніть увагу, що за замовчуванням на Айфоне не можна налаштовувати навушники сторонніх виробників, так як для цього потрібен спеціальний додаток. Установка подібного ПО в деяких випадках може стати рішенням розглянутої проблеми.
Причина 3: пристрій виведення звуку
На більшості пристроїв Apple, включаючи iPhone 7, можна вільно перемикатися між декількома одночасно підключеними парами навушників і вбудованими динаміками. Це може бути причиною відсутності звуку, якщо сполучення було успішно завершено, але використовується за замовчуванням інший пристрій.
Щоб позбутися від проблеми, зробіть свайп від нижньої межі екрану для відкриття " пункту управління» і в рамках мініатюри плеєра торкніться зазначеної іконки AirPlay. Після цього у спливаючому вікні зі списку представлених навушників виберіть потрібний пристрій, орієнтуючись на його найменування.
Якщо потрібні аксесуари відсутні в зазначеному списку, рекомендуємо повернутися до першого розділу інструкції і перевірити підключення. Також може знадобитися перевірка смартфона і самих навушників, що буде згадано в подальшому.
Причина 4: застаріла версія iOS
Для правильної роботи деяких моделей навушників, що особливо відноситься до Аірподсам, необхідна певна Мінімальна версія операційної системи. Так як конкретно iPhone 7 був випущений спочатку з попередньо встановленою iOS 10, новітні моделі можуть не працювати без оновлення мінімум до iOS 13.
Детальніше:
оновлення системи на iPhone
виправлення проблем із підключенням AirPods на iPhone
Як рішення, як неважко здогадатися, можна порекомендувати тільки оновлення, про що було розказано в іншій інструкції на нашому сайті. На сьогоднішній день дану модель можна оновити до цілком актуальною iOS 15.7, яка дозволить стабільно функціонувати будь-яким існуючим навушників на роки вперед.
Причина 5: помилки в роботі системи
Іноді в роботі операційної системи на iPhone можуть виникати збої, що призводять, в тому числі, до відсутності звуку або непрацездатності навушників. Основним рішенням стане перезапуск смартфона шляхом одночасного затиснення кнопки живлення і зниження гучності до появи на екрані логотипу Apple.
Детальніше: способи перезавантаження iPhone
Якщо звичайної перезавантаження виявилося недостатньо і навушники як і раніше не функціонують, можна скинути настройки системи до заводського стану. Для цих цілей необхідно відкрити системні «Налаштування» , перейти до розділу »Основні" , вибрати «перенесення або скидання iPhone» і у спливаючому меню »Скидання" скористатися опцією " скинути всі налаштування» .
Детальніше: Скидання всіх налаштувань і налаштувань мережі на iPhone
У деяких випадках можна обмежитися пунктом " скинути налаштування мережі» , що дозволить Айфону забути всі раніше підключені пристрої. При цьому, як правило, повне форматування не потрібно ні за яких обставин.
Причина 6: пошкодження кабелю або роз'єму
І хоча iPhone 7 свого часу став першою моделлю без аналогового роз'єму для навушників, скористатися дротовими аксесуарами все одно можна за допомогою фірмових EarPods або спеціального перехідника. Якщо у вас не працюють подібні пристрої, причиною напевно є неправильно працює роз'єм, перехідник або самі навушники.
Читайте також: причини, чому iPhone не заряджається
Перевірити працездатність порту можна простим підключенням зарядки або синхронізацією Айфона з комп'ютером, так як непрацездатність роз'єму вплине на будь-які підключення. Якщо з цим все в порядку, тестувати потрібно навушники або перехідник за допомогою будь-якого іншого Айфона і згодом замінити неробочий аксесуар.
Зверніть увагу, що перехідники «Lightning – 3.5 jack» у переважній більшості магазинів, не рахуючи офіційних партнерів Apple, є копією оригіналу. З цим може бути пов'язана як повна непрацездатність, так і часткова, наприклад, коли не працює мікрофон.
Причина 7: Неполадки в роботі навушників
Найчастіше розглянута проблема на різних моделях iPhone, включаючи сімку, пов'язана з неполадками в роботі самих навушників. Єдиним способом перевірки такого варіанту є підключення пристрою до іншого смартфону.
При виявленні неполадок доведеться звернутися в сервісний центр або просто придбати нові навушники. На жаль, самостійно відновити пристрій, особливо якщо мова йде про досить дорогих моделях, не вийде без відповідних знань і інструментів.
Причина 8: Неполадки в роботі смартфона
Ще однією і останньою причиною можуть неполадки самого Айфона, як правило, пов'язані з повним або частковим пошкодженням аудіочіпа. Для сьомої моделі дана проблема в якійсь мірі є нормою, на що скаржилися багато власників пристрою після самих незначних падінь.
З метою перевірки слід підключити навушники, стабільно працюють на інших смартфонах. Якщо жодна пара не працює на iPhone 7, рекомендуємо звернутися в службу підтримки Apple через фірмовий додаток або відвідати найближчий сервісний центр для перевірки і відновлення.