Зміст
Найбільші магазини Apple-App Store, iBooks Store і iTunes Store – містять величезну кількість контенту. Але на жаль, наприклад, в App Store, далеко не всі розробники є чесними, в зв'язку з чим придбане додаток або гра абсолютно не відповідає опису. Гроші викинуті на вітер? Ні, у вас ще є можливість повернути гроші за покупку.
На жаль, Apple не має доступної системи повернення, як це робиться на Android. У даній операційній системі, якщо ви зробили придбання, можете цілих 15 хвилин протестувати покупку, і якщо вона абсолютно не відповідає вашим вимогам, без проблем її повернути. У Apple також можна повернути гроші за покупку, але зробити це дещо складніше.
Повернення грошей за покупку в одному з внутрішніх магазинів iTunes
Зверніть увагу, повернути гроші за покупку ви зможете в тому випадку, якщо вона була зроблена недавно (максимум тиждень). Також варто враховувати, що до даного способу не варто вдаватися занадто часто, інакше можете зіткнутися з відмовою.
Спосіб 1: iTunes
- Клацніть в iTunes по вкладці «обліковий запис» , а потім перейдіть до розділу »переглянути" .
- Для отримання доступу до інформації вам буде потрібно вказати пароль від вашого Apple ID.
- В блоці " історія покупок» клацніть по кнопці »Все" .
- На екрані відобразиться список придбаних ігор і додатків в порядку убування. Знайдіть потрібне і клікніть праворуч від нього по кнопці &171;більше&187; .
- Під самим додатком виберіть пункт &171;повідомити про проблему&187; .
- Запуститься браузер, який перенаправить вас на сторінку сайту Apple. Вам буде потрібно ввести дані свого Apple ID.
- Слідом відобразиться вікно, в якому вам буде потрібно вказати проблему, а потім внести пояснення (хочете отримати повернення грошей). Коли закінчите введення, клацніть по кнопці»надіслати" .
- Тепер вам залишається тільки чекати, коли запит буде оброблений. Відповідь надійде на електронну пошту, а також, в разі задовільного рішення, вам будуть повернуті гроші на карту.
Спосіб 2: Сайт Apple
В даному способі заявка на повернення коштів буде здійснюватися виключно через браузер.
- Перейдіть на сторінку " повідомити про проблему» .
- Після авторизації виберіть у верхній частині вікна тип покупки. Наприклад, ви придбали гру, тому перейдіть до вкладки»Додатки" .
- Правіше від покупки клацніть по кнопці " повідомити» .
- Розгорнеться вже знайоме додаткове меню, в якому вам буде потрібно вказати причину повернення, а також те, що ви хочете (повернути гроші за невдалу помилку).
Спосіб 3: скасування підписки
Багато сервісів і додатків в iTunes Store передбачають можливість оформлення підписки. Наприклад, сервіс Apple Music дозволяє отримувати доступ до мільйонів треків і завантажувати вподобані композиції та альбоми на пристрій. Всі ці можливості доступні користувачам за невелику абонентську плату, яка буде автоматично списуватися з карти користувача в розрахунковий день. Щоб призупинити списання, підписку необхідно скасувати.
Детальніше: Як скасувати підписки на iTunes
Якщо Apple прийме позитивне рішення, гроші будуть повернуті на карту, а придбаний товар більше не буде вам доступний.