подання скарги на продавця на AliExpress

З огляду на те, що на Аліекспресс розміщені товари безлічі продавців, гарантувати неухильне дотримання правил останніми дуже важко. Щоб покупці могли впливати на нечесні магазини тими чи іншими способами, сайт надає їм відразу кілька інструментів, одним з яких є скарга. У цій статті ми розглянемо, на яких умовах покупець може поскаржитися на продавця, і чим це відрізняється від інших заходів впливу.

Відправка скарги на продавця на AliExpress

Майданчик Аліекспресс намагається робити якомога більше для підвищення споживчого досвіду. Якщо покупець стикається з будь-якою проблемою в процесі пошуку або після покупки товару, він може скористатися формами відправки скарги або спору. Якщо після розгляду заявки вина магазину буде доведена, він отримає штраф або інший вид покарання. Сервіс дозволяє користуватися різними видами вирішення подібних проблем, скаржачись на продукцію ще до покупки товару або відкриваючи суперечка по конкретному замовленню. Далі ми розберемо їх усі. Додатково хочемо відзначити, що краще не допускати ситуацій з неуважним вибором продавця, який може зробити все, щоб не повернути вам гроші за покупку. Рекомендуємо ознайомитися з іншим нашим матеріалом, що розповідає, як правильно вибирати магазини на Аліекспресс.

Детальніше: перевірка надійності продавця на AliExpress

Відкриття суперечки

Оскільки найчастіше під &171;скаргою&187; користувачі мають на увазі бажання притягнути до відповідальності продавця, який відправив неякісне замовлення, або його посилка не відстежується/не прийшла в призначений термін, першим розглянемо саме цей сценарій. Коли ви залишилися не задоволені якістю замовлення або зовсім його не отримали, можете відкрити суперечка. У вас є 15 днів на те, щоб відкрити його за отриманим замовленням (після підтвердження отримання замовлення) і вказане в акаунті кількість днів до кінця терміну & 171; захисту покупця & 187; , якщо посилка не була отримана. Більш детально всю цю інформацію ми розглядали в окремих статтях, тому зараз пропонуємо перейти по цікавлять посиланнях нижче, щоб знайти бажану інформацію.

Процесс составления жалобы на AliExpress

Детальніше:
відкриття суперечки на AliExpress
Як виграти суперечку на AliExpress
що робити, якщо не прийшов товар з AliExpress
що робити, якщо AliExpress не повертає гроші

Скарга на товар / магазин

Додатково в сервісі існує й інший вид скарг, що полягає в повідомленні про порушення з боку продавця по одному з чотирьох пунктів. Спершу розглянемо, як потрапити в це меню, а потім докладніше зупинимося на подачі скарги. Поскаржитися ви можете відразу трьома способами, що ведуть до одного і того ж інтерфейсу відправки репорта.

Перший варіант: у пошуку будь-якого товару Ви натрапили на свідомо підроблений товар або той, що має помилкові характеристики, опис. Розуміючи, що продавець торгує таким свідомо, перебуваючи на цій же сторінці продукту клікніть на посилання & 171; поскаржитися на товар & 187; , розташовану над описом продукту.

Способ жалобы на продавца через страницу товара на сайте AliExpress

Другий варіант: у вас вже є посилання на товар. У верхній частині вікна знайдіть меню & 171; допомога & 187; , розгорніть його і виберіть пункт &171; суперечки та скарги&187; .

Переход в раздел споров и жалоб на сайте AliExpress

У новому вікні вкажіть &171;Submit a Report&187; .

Переход в форму подачи жалобы на продавца на сайте AliExpress

Третій варіант: відкрийте меню свого облікового запису та перейдіть до &171;Мій AliExpress&187; .

Переход в раздел Мой AliExpress на сайте AliExpress

Через ліву панель перейдіть до розділу &171;управління скаргами&187;.

Раздел управления жалобами на сайте AliExpress

В результаті вам стане доступно одне і те ж вікно, де необхідно вибрати тип звіту. Раніше тут було дещо більше пунктів, тепер їх 4:

  1. Скарга на порушення прав інтелектуальної власності (для правовласників). це бізнес-варіант вирішення проблеми, при натисканні на який користувача перенаправить на фірмову платформу Alibaba. Звичайним покупцям цей варіант в принципі не підходить &8212; їм можуть користуватися тільки ті, чия розробка була вкрадена і використана без документальної угоди. На цьому сайті є навчання зі складання скарги з пред'явленням доказів, що допоможе компанії або бренду оформити претензію.
  2. Повідомити про порушення (для осіб, які не є правовласниками). побачивши в магазині підробку будь-якого товару з порушенням товарного знака, Кожен користувач може скласти скаргу на такого продавця. Аліекспресс забороняє торгувати нелегальними копіями яких би то не було речей, але відстежити всі подібні порушення через їх масовості не представляється можливим. Якщо ви впевнені в тому, що магазин продає саме підробки, а не оригінальний товар, зверніться до цієї форми звіту.
  3. Порушення розміщення. Торговий майданчик забороняє продавати ряд продукції, що суперечить закону, митним правилам, і до неї відносяться:
    • Зброя та матеріали для нападу (вогнепальна зброя, поліцейська техніка, наступальна зброя та матеріали);
    • Вогненебезпечні та / або вибухові, отруйні речовини;
    • Медичні препарати (Рецептурні та безрецептурні, гормональні, радіоактивні), пристрої, консультації, послуги;
    • ПЗ, Інструменти та пристрої для незаконної діяльності;
    • Наркотики, прекурсори та речовини, що не перебувають у вільному обігу, продукти для виготовлення, вживання, приховування наркотиків;
    • Матеріали для дорослих (за винятком легальних товарів, що можна придбати в звичайних магазинах 18+);
    • Фрагменти людини, захищена флора та фауна (рослини та тварини, що входять до списку cites та/або національного законодавства).

    Можливі скарги і на інші заборонені товари, що не потрапили в цей список. Подібні товари не можна транспортувати в інші країни, і якщо раптом необізнана людина придбає що-небудь з цього, при отриманні замовлення митною службою і виявленні ввезення забороненого товару на нього може бути відкрито кримінальну справу.

  4. Шукайте подібні порушення. ви можете поскаржитися на продавця, який навмисне суперечить правилам коректного використання одиниць складського обліку. Наприклад, в описі вказані неправдиві дані про характеристики, таких як упаковка, аксесуари, виставлена дуже низька або просто невірна ціна спеціально з метою потрапляння у вигідну позицію при пошуку товару покупцями. Сюди можна віднести і інші аналогічні порушення, які продавець використовує для власної вигоди і врозріз з правилами торгового майданчика, наприклад, коли на сторінці вказана одна ціна, а в кошику при оформленні замовлення відображається інша. Це найпопулярніший вид скарг звичайними покупцями на магазини.
Все варианты подачи жалобы на продавца на сайте AliExpress

У 2, 3 і 4 випадку відкриється практично єдина форма заповнення звіту, де в 3 додатково знадобиться вказати причину, в інших двох вона буде обрана автоматично. Залежно від способу, яким ви потрапили на цю сторінку, URL товару може бути виставлений автоматично або бути відсутнім, і тоді вам знадобиться вставити його вручну.

Заповніть скаргу англійською мовою (це важливо) або китайською (якщо ви нею володієте, природно). Скарги російською мовою не приймаються. У вас є 4096 символів, які дозволяють детально пояснити проблему, на яку Ви направляєте претензію. Використовуйте онлайн-перекладач, наприклад, від Google або Яндекс, якщо відсутні навички розмовної англійської. При складанні листа через перекладач обов'язково пишіть максимально просто, недовгими пропозиціями, без сленгу, помилок і скорочень, які можуть бути переведені і трактовані невірно. Зробіть зворотний переклад англійського тексту на російську, щоб упевнитися в правильності написаного.

Найкраще пояснити проблему допоможе доказ у вигляді фотографії або текстового документа (не з причиною, а матеріалами, що демонструють порушення продавця). В кінці залишиться поставити галочку поруч з пунктом, що гарантує Вашу згоду на надання чесної і законної інформації. Врахуйте, що якщо ви спробуєте ввести в оману AliExpress, заходи будуть прийняті не проти магазину, а проти вас. Швидше за все, ви отримаєте попередження або аккаунт просто довічно заблокують при наявності вагомої причини.

Форма подачи жалобы на продавца на сайте AliExpress

Ви зможете відстежувати скарги через розділ & 171; мої звіти & 187; . Як туди потрапити, показано в третьому варіанті входу в меню скарг вище. Повідомлення про це також прийде на електронну скриньку, прив'язаний до профілю.

Раздел с поданными жалобами на сайте на AliExpress

Звернення в техпідтримку

В ході спілкування з продавцем можуть виникнути нестандартні ситуації, вирішити які перерахованими вище варіантами не виходить. Зокрема, під цей опис підпадають ШАХРАЇ, які при замовленні Покупцем Товару не відправляють його, підсовуючи липові трек-номери, а при спробі відкрити будь-яку суперечку, відхиляють його, не давши можливості арбітражу AliExpress під'єднатися до диспуту. Хтось із них йде далі і заносить покупця в чорний список, через що будь-які нитки комунікації виявляються недоступні. У цих та інших випадках, на продавця залишається скаржитися тільки службі підтримки, надавши скріншот суперечок або ігнор в особистих повідомленнях. У таких випадках Підтримка, як правило, завжди встає на сторону покупця і повертає всі витрачені кошти, а на продавця накладає покарання. Навіть якщо у вас не така серйозна історія, але все ж вимагає втручання технічної підтримки, дізнайтеся, як до неї достукатися, за допомогою статті за посиланням нижче.

Детальніше: звертаємося в службу технічної підтримки AliExpress

Заявляйте про нечесні і недобросовісних випадках обману продавцями покупців шляхом відправки скарг, а також не забувайте відстоювати свої права за неякісний продукт або помилкову відправку неіснуючого товару при особистому оформленні замовлення. Однак не зловживайте можливостями, які дає Вам AliExpress, інакше за велику кількість суперечок і скарг, відкритих не по справі, покарання отримаєте вже ви.

більше статей на цю тему: