правильне отримання посилки з AlIExpress

На поточний момент більшість користувачів AliExpress приділяють левову частку уваги очікуванню посилки, припускаючи, що якщо вона прийшла, то все в порядку. На жаль, це не так. Кожен покупець інтернет-магазину (будь-якого, а не тільки AliExpress) повинен знати досконально процедуру отримання товару поштою, щоб мати можливість в будь-який момент від нього відмовитися і повернути відправнику.

Кінець відстеження

Є два характерні ознаки того, що посилка з AliExpress вже доступна для отримання.

Перший – відстеження по інтернету завершено.

За будь-якими джерелами (сайт відстеження посилки по службі доставки від відправника і сайт Пошти Росії), включаючи AliExpress, демонструється інформація про те, що вантаж прибув в пункт призначення. Нових пунктів в маршруті тепер не з'явиться, хіба що крім " Вручено одержувачу» .

Другий – адресату на вказану в посилці адресу приходить повідомлення про те, що можна отримати вантаж. Тут важливо обмовитися, що отримати своє замовлення можна і без нього – досить упевнитися по інтернету, що посилка прийшла, і повідомити працівникам пошти її номер. Однак рекомендується все-таки дочекатися повідомлення, оскільки при наявності його на руках одержувач має доказ того, що з видачею і задоволеністю посилки він не згоден. Це стане в нагоді в подальшому.

Пример извещения

Отримувати свою посилку можна у відділенні, Поштовий Індекс якого вказувався в адресі при оформленні замовлення.

Процес отримання

Якщо продавець надійний і перевірений, а тому не викликає побоювань, можна просто отримати свій товар, пред'явивши засвідчують документи і повідомлення або номер посилки.

Отделение Почты России

Але навіть у такій ситуації рекомендується дотримуватися процедури.

Крок 1: Огляд посилки

Перше і найголовніше – не можна підписувати повідомлення до моменту, коли не буде сумнівів, що з вантажем все відмінно і його можна забирати додому.

Не варто поспішати розкривати посилку самостійно, погодившись з отриманням. Для початку необхідно вивчити вагу вантажу, зазначений в документації. Немає необхідності порівнювати вказаний на самій посилці відправником вага і той, який повідомляє Пошта Росії у відповідному документі. Він дуже часто різниться з різних причин. Відправник може вказувати вагу без урахування упаковки, додаткових комплектуючих, або ж просто може написати навмання. Це не так важливо.

Пример посылки Почта России

Необхідно порівнювати наступні три показники ваги:

  • Перший – це вага при відправці. Він вказується в інформації по трек-номеру. Цю інформацію публікувала первісна компанія логістики, яка приймала вантаж на доставку до Росії від відправника.
  • Другий – це митна вага. Він вказується в повідомленні при проходженні російського кордону перед подальшим проходженням по країні.
  • Третій – реальна вага, який можна дізнатися шляхом зважування посилки при отриманні. Працівники пошти зобов'язані провести зважування на вимогу.

У випадках відмінностей (офіційно ненормальним вважається відхилення більше 20 г) можна робити відповідні висновки:

  • Різниця між першим і другим показником ваги говорить про те, що початкова логістична компанія могла проникати всередину посилки.
  • Різниця між другим і третім – вже при доставці по Росії працівники могли вивчати вміст.

У разі дійсної наявності різниці (особливо суттєвої), необхідно вимагати викликати старшого по зміні. Разом з ним необхідно розкрити посилку для подальшого вивчення. Також ця процедура проводиться при інших порушеннях, які можна дізнатися без відкриття упаковки:

  • Відсутність митної декларації;
  • Відсутність наклейки з адресою, яка наклеюється на посилку при відправленні;
  • Зовнішні візуально видимі пошкодження коробки – сліди висохлого (в деяких випадках немає) намокання, пошкодження цілісності, збиті кути, пом'ятості, і так далі.
Пример внешне поврежденной посылки

Крок 2: Відкриття посилки

Одержувач може самостійно розкривати посилку тільки в разі підтвердження отримання. При цьому, якщо його щось не влаштує, зробити вже практично нічого не можна. Розтин має проводитися тільки в присутності старшого по зміні або начальника відділення. Відкриття відбувається за встановленою процедурою максимально обережно.

Вскрытие посылки в отделении Почты России

Далі необхідно ретельно оглянути вміст у присутності працівників пошти. Необхідно буде оформити відмову від отримання посилки в наступних випадках:

  • Вміст посилки явно пошкоджений;
  • Неповна заявлена комплектація посилки;
  • Невідповідність вмісту посилки заявленому товару при покупці;
  • Вміст відсутній повністю або частково.

У таких випадках складають два акти – " Акт про зовнішній огляд» і " Акт про вкладення» . Обидва акти йдуть за формою 51, кожен потрібно зробити в двох примірниках – для відділення пошти і для себе.

Акт о вложении пример

Крок 3: Домашня перевірка

Якщо на пошті проблем не виникло і посилка була взята додому, то тут також слід все робити за розробленою користувачами процедурою.

  1. Необхідно зробити кілька фотознімків посилки в нерозпакованому вигляді після отримання. Найкраще зняти з усіх боків.
  2. Після цього потрібно почати безперервну відеофіксацію, починаючи з процесу розтину. Слід записувати на камеру абсолютно всі дрібниці-як замовлення упакований, як виглядає його власна упаковка.
  3. Далі необхідно зафіксувати вміст упаковки. Сам товар, його комплектуючі, як все виглядає. Найкраще показувати кожен елемент з усіх боків.
  4. Якщо замовлення можна використовувати (наприклад, це механічне або електронний пристрій), то потрібно продемонструвати на камеру працездатність. Наприклад, включити.
  5. Слід візуально продемонструвати на камеру особливості зовнішнього вигляду товару, кнопок, щоб показати, що нічого не відвалюється і все скріплено якісно.
  6. В кінці найкраще розкласти на столі упаковку, сам товар і всі його комплектуючі і зняти загальним планом.
Разложенный комплект

Поради до процесу відеозйомки:

  • Знімати необхідно в добре освітленому приміщенні так, щоб якість відео було максимальним і кожна деталь була видна.
  • При наявності дефектів видимих і в плані працездатності варто їх демонструвати конкретно крупним планом.
  • Також рекомендується окремо зробити ряд фотографій дефектів і проблем із замовленням в хорошій якості.
  • При наявності навичок англійської мови рекомендується коментувати всі дії і проблеми.

Дану відеозапис в разі задоволеності товаром можна просто видалити і спокійно користуватися замовленням. Якщо ж виявляться неполадки, то це стане найкращим доказом провини відправника. Це тому, що на відео безперервно буде знятий процес вивчення товару з моменту його першого розкриття, що буде виключати можливість впливу покупця на отриманий лот.

Диспут

У разі присутності будь-яких проблем необхідно відкривати суперечка і вимагати відмови від Товару з 100%-ою виплатою компенсації.

Урок: відкриття суперечки на AliExpress

У разі, якщо неполадки були виявлені на стадії отримання посилки на пошті, слід докласти скани копій актів про зовнішній огляд і вкладення, де всі претензії детально викладені і підтверджені співробітниками пошти. Також, буде не зайвим докласти фотографії або відеофіксацію проблем, отримані в процесі офіційного розкриття посилки перед отриманням, якщо такі матеріали є.

Якщо ж неполадки були виявлені будинку, то відеозапис процесу відкриття вантажу також стане відмінним вагомим доказом правоти покупця.

Дуже рідко не вдається домогтися чуйності від продавця з подібними доказами. Однак загострення суперечки дозволяє дійти до фахівців AliExpress, коли ці матеріали стануть гарантованою запорукою перемоги.

більше статей на цю тему: