форматування таблиць у Microsoft Word

Часто, просто створити шаблонну таблицю в MS Word недостатньо. Так, в більшості випадків потрібно задати для неї певний стиль, розмір, а також ряд інших параметрів. Говорячи простіше, створену таблицю потрібно відформатувати, а зробити це в Ворді можна декількома способами.

Урок: форматування тексту в Word

Використання вбудованих стилів, доступних в текстовому редакторі від Майкрософт, дозволяє задавати формат для всієї таблиці цілком або її окремих елементів. Також, в Ворді присутня можливість попереднього перегляду форматованої таблиці, завдяки чому завжди можна побачити, як вона буде виглядати в тому чи іншому стилі.

Урок: функція попереднього перегляду в Word

Використання стилів

Стандартний вид таблиці мало кого може влаштувати, тому для його зміни в Ворді є великий набір стилів. Всі вони розташовані на панелі швидкого доступу у вкладці»Конструктор" , в групі інструментів " стилі таблиць» .

  1. Для відображення цієї вкладки двічі клікніть по таблиці лівою кнопкою мишки.
  2. стили таблиц в Word

    Урок: Як створити таблицю в Word

  3. У вікні, представленому в групі інструментів " стилі таблиць» , ви можете вибрати відповідний стиль для оформлення таблиці. Щоб побачити всі доступні стилі, натисніть кнопку «більше» больше , розташовану в правому нижньому кутку.
  4. выбор стиля в word
  5. У групі інструментів " Параметри стилю таблиці» зніміть або встановіть галочки навпроти параметрів, які потрібно приховати або відобразити в обраному стилі таблиці.

Ви також можете створити власний стиль таблиці або змінити вже існуючий.

  1. Для цього виберіть відповідний параметр у меню вікна «більше» .
  2. изменить стиль в word
  3. Внесіть необхідні зміни у вікні, налаштуйте необхідні параметри і збережіть власний стиль.
  4. Создание стиля в Word

Додавання рамок

Вид стандартних кордонів (рамок) таблиці теж можна змінити, налаштувати так, як ви вважаєте за потрібне.

Додавання кордонів

  1. Перейдіть на вкладку»Макет" (основний розділ " робота з таблицями» )
  2. работа с таблицами в Word

  3. У групі інструментів " таблиця» натисніть кнопку " виділити» , виберіть у випадаючому меню пункт " виділити таблицю» .
  4. выделить таблицу в word
  5. Перейдіть на вкладку»Конструктор" , яка теж розташована в розділі " робота з таблицями» .
  6. Натисніть кнопку " межі» , розташовану в групі »обрамлення" , виконайте необхідну дію: кнопка границы в word
    • Виберіть відповідний вбудований набір кордонів;
    • выбор границы в word
    • У розділі " межі та заливка» натисніть кнопку " межі» , після чого виберіть підходящий варіант оформлення;
    • параметры Границы в word
    • Змініть стиль кордону, вибравши відповідний В меню кнопки " стилі кордонів» .
  7. выбор стиля границы в word

Додавання меж для окремих комірок

Якщо це необхідно, ви завжди можете додати межі для окремих комірок. Для цього потрібно виконати наступні маніпуляції:

  1. У вкладці»Головна" у групі інструментів " Абзац» натисніть кнопку " відобразити всі знаки» .
  2. включить скрытые знаки в Word

  3. Виділіть необхідні комірки і перейдіть до вкладки «Конструктор» .
  4. выделить ячейки таблицы в Word
  5. В групі»обрамлення" в меню кнопки " межі» виберіть відповідний стиль.
  6. выбрать тип границы в word
  7. Вимкніть режим відображення всіх знаків, повторно натиснувши на кнопку в групі «Абзац» (вкладка »Головна" ).
  8. отключить скрытые знаки в Word

Видалення всіх або окремих кордонів

Крім додавання рамок (кордонів) для всієї таблиці або окремих її осередків, в Ворді також можна виконати і протилежне &8212; зробити всі межі в таблиці невидимими або ж приховати межі окремих осередків. Про те, як це зробити, ви можете прочитати в нашій інструкції.

Урок: як у Word приховати межі таблиці

Приховування та відображення сітки

Якщо ви приховали межі таблиці, вона, певною мірою, стане невидимою. Тобто, всі дані будуть перебувати на своїх місцях, в своїх осередках, але розділяють їх лінії відображатися не будуть. У багатьох випадках в таблиці з прихованими межами все ж потрібен якийсь &171;Орієнтир&187; для зручності роботи. Таким виступає сітка & 8212; цей елемент повторює лінії кордонів, відображається він тільки на екрані, але не виводиться на друк.

Відображення та приховування сітки

  1. Двічі клікніть по таблиці, щоб виділити її і відкрити основний розділ " робота з таблицями» .
  2. выделить таблицу в Word
  3. Перейдіть до вкладки «Макет» , розташовану в цьому розділі.
  4. вкладка макет в Word
  5. В групі " таблиця» натисніть кнопку " відобразити сітку» .
  6. отобразить сетку в Word

Порада: для приховування сітки повторно натисніть на цю кнопку.

Урок: як в Ворді відобразити сітку

Додавання стовпців, рядків комірок

Далеко не завжди кількість рядків, стовпців і осередків у створеній таблиці має залишатися фіксованим. Іноді виникає необхідність збільшити таблицю, додавши в неї рядок, стовпець або осередок, що досить просто зробити.

Додавання комірки

  1. Клікніть по осередку зверху або праворуч від того місця, куди потрібно додати нову.
  2. выбор ячейки в Word
  3. Перейдіть до вкладки»Макет" ( " робота з таблицями» ) і відкрийте діалогове вікно " рядки та стовпці» (маленька стрілка в нижньому правому куті).
  4. открытие окна добавления в Word
  5. Виберіть відповідний параметр для додавання комірки.
  6. Добавление ячеек в word

Додавання стовпця

  1. Клікніть по тій комірці стовпця, яка розташована зліва чи справа від місця, куди потрібно додати стовпець.
  2. вкладка макет в Word

  3. У вкладці»Макет" , що знаходиться в розділі " робота з таблицями» , виконайте необхідну дію за допомогою інструментів групи " стовпці та рядки» : выбор параметра для добавления в Word
    • Натисніть «вставити ліворуч» для вставки стовпця зліва від виділеної комірки;
    • Натисніть «вставити праворуч» для вставки стовпця праворуч від виділеної комірки.
  4. столбец добавлен в Word

Додавання рядка

Для додавання рядка в таблицю скористайтеся інструкцією, описаної в нашому матеріалі.

Урок: як в Word вставити рядок в таблицю

Видалення рядків, стовпців, комірок

Якщо це необхідно, ви завжди можете видалити клітинку, рядок або стовпець у таблиці. Для цього необхідно виконати кілька простих маніпуляцій:

  1. Виділіть фрагмент таблиці, який потрібно видалити:
    • Для виділення осередку клікніть по її лівому краю;
    • Для виділення рядка клікніть по її лівій межі;
    • выделение строки в Word
    • Для виділення стовпця клікніть по його верхній межі.
  2. выделение столбца в Word
  3. Перейдіть на вкладку «Макет» (робота з таблицями).
  4. удалить в word
  5. В групі " рядки та стовпці» натисніть на кнопку " видалити» і виберіть відповідну команду для видалення необхідного фрагмента таблиці:
    • Видалити рядки;
    • Видалити стовпці;
    • Видалити клітинки.
  6. столбец удален в Word

Об'єднання та розділення клітин

Комірки створеної таблиці при необхідності завжди можна об'єднати або, навпаки, розділити. Більш детальну інструкцію щодо того, як це зробити, ви знайдете в нашій статті.

Урок: як в Ворд об'єднати осередки

Вирівнювання та переміщення таблиці

При необхідності, ви завжди можете вирівняти розміри всієї таблиці, окремих її рядків, стовпців і осередків. Також, ви можете вирівняти текстові та числові дані, що містяться всередині таблиці. При необхідності, таблицю можна переміщати по сторінці або документу, також її можна перемістити в інший файл або програму. Про те, як все це зробити, читайте в наших статтях.

Урок по роботі з Ворд:
як вирівняти таблицю
як змінити розміри таблиці та її елементів
як перемістити таблицю

Повторення заголовка таблиці на сторінках документа

Якщо таблиця, з якою ви працюєте, Довга, займає дві і більше сторінок, в місцях примусового розриву сторінки її доводиться розбивати на частини. Як варіант, можна зробити на другий і всіх наступних сторінках пояснювальний напис типу &171;Продовження таблиці на стор 1&187;. Про те, як це зробити, ви можете прочитати в нашій статті.

Урок: як в Word зробити перенесення таблиці

Однак, куди більш зручно в разі роботи з великою таблицею буде зробити повторення шапки на кожній сторінці документа. Детальна інструкція про створення такої&171; переносний & 187; шапки таблиці описана в нашій статті.

Урок: як в Ворд зробити автоматичну шапку таблиці

Повторювані заголовки будуть відображатися в режимі розмітки а також в роздрукованому документі.

Урок: друк документів у Word

Управління розділенням таблиці

Як вже було сказано вище, занадто довгі таблиці доводиться розбивати на частини за допомогою автоматичних розривів сторінок. У разі, якщо розрив сторінки виявиться на довгому рядку, частина рядка буде автоматично перенесена на наступну сторінку документа.

Проте, дані, які містяться у великій таблиці, необхідно представляти наочно, в зрозумілому кожному користувачеві вигляді. Для цього слід виконати певні маніпуляції, які будуть відображатися не тільки в електронній версії документа, але і в його роздрукованої копії.

Друк цілого рядка на одній сторінці

  1. Клікніть в будь-якому місці таблиці.
  2. выделить таблицу в Word
  3. Перейдіть у вкладку «Макет» розділу " робота з таблицями» .
  4. вкладка макет в Word
  5. Натисніть кнопку «властивості» , розташовану в групі «таблиці» .
  6. свойства таблицы в Word
  7. Перейдіть у вікні, у вкладку «рядок» , зніміть там галочку навпроти пункту " дозволити перенесення рядків на наступну сторінку» , натисніть «ОК» для закриття вікна.
  8. свойства таблицы отключить перенос в word

Створення примусового розриву таблиці на сторінках

  1. Виділіть рядок таблиці, який потрібно надрукувати на наступній сторінці документа.
  2. выделить строку в Word

  3. Натисніть клавіші «CTRL+ENTER» &8212; ця команда додавати розрив сторінки.
  4. создать разрыв таблицы в Word

Урок: як зробити розрив сторінки в Word

На цьому можна і закінчити, так як в даній статті ми детально розповіли про те, що являє собою форматування таблиць в Ворді і як його виконати. Продовжуйте освоювати безмежні можливості цієї програми, а ми зробимо все можливе для того, щоб цей процес для вас спростити.

більше статей на цю тему: